• ik ga dadelijk naar school. en kom niet meer thuis.
    ik heb vanaaf de kans van mijn leven. mag ik niet gaan. ons pap durfde ook nog te zegge. deze ene keer is het nee. alltijd alles wat ik hoor is het nee. miss ga ik niet eens naar schol. maar ga ik meteen weglopen. waarheen weet ik nog niet. maar thuis. of na school naar huis. nooit...


    So Wrong, It's Right <3

    WTF vertel eerst wel ff wat er aan scheelt lieve sgat


    Sharon<3Moos

    Hmmm.. Zou ik niet doen..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Je verpest je leven so, en je doet je ouders veel verdriet;)

    Misschien ben je wel heel erg gekwetst of is er iets heel ergs gebeurd maar dat is het weglopen niet waard. Ten eerste bedenk je hoe ongerust en hoe kwaad ze zullen zijn als je terug komt. Want meisje geloof me dat houd je niet lang vol met dat kleine beetje geld wat jij heb. Daarbij komt ook nog is dat het behoorlijk koud begint te worden buiten en geloof me je wilt niet de hele dag buiten zitten..

    Probeer er met iemand over te praten en maak geen overbehaasten beslissingen,voordat je ouders nog alleen maar kwader/strenger worden.

    Als je er over wilt praten mag je me altijd een pbtje sturen, maar dat hoeft natuurlijk niet als je dat niet wilt.

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    ? Is er iets ergs gebeurd?
    Dan kan je het altijd beter vertellen aan je vader of moeder!
    En je hebt vast een betere toekomst als je thuis blijft.

    Ik hoop dat je goed beslist

    Als ik ongelofelijke ruzie heb en even niet in de huiselijke sfeer wil zitten ga ik ook even weg. Maar laat het voor even zijn en niet zo lang wegblijven dat je ouders ongerust worden. Ik snap dat er op zulke momenten geen andere manier van communiceren is maar het is een tijdelijke oplossing.


    No growth of the heart is ever a waste

    praat er met iemand over?
    ik zou niet gelijk weglopen als ik jou was, want je komt tóg wel weer trug, en dan heb je een nog groter probleem.


    don't Worry...Be gay.

    Je moet er niet mee weglopen, dan krijg je alleen maar meer gezeur.. En bovendien, je doet er veel mensen mee pijn..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    een huis is heel belangrijk. echt, daar word je sterk van. je vind het misschien wel stom, maar je moet wel bedenken dat je zonder je ouders echt helemaal alleen bent. echt HELEMAAL alleen. je ouders zouden je nooit laten vallen en vrienden en mensen doen dat wel; blijf thuis!
    xxx

    denk ook niet dat het de juiste oplossing is.
    als je problemen hebt; moet je dr niet voor weglopen; dan blijft het altijd aan je knagen. probeer het op een andere manier op te lossen; hopelijk effectiever..


    it's cool to know nothing.