• Toen ik daarstraks tussen mijn overvolle verzameling (nooit geactiveerde) stories bladerde, kwam ik, behoorlijk achteraan, iets terug tegen van zo'n jaar of 3 - 4 geleden. Toen heeft hier ooit eens iemand een zeker project: "30 days of writing'' gehouden, waarin het de bedoeling was dat al de deelnemers voor een maand lang elke dag een hoofdstuk/stand alone rond iets schreven.

    Omdat ik altijd vol zit met gedachten en ideeën over van alles en nog wat, maar ze altijd in mijn hoofd blijven, heb ik mezelf voorgenomen om in 2015 elke dag iéts te gaan schrijven. Daarom niet elke dag een stand alone, maar ruimer dan dat: het kan een gedicht zijn, een collumn, een essay of andere vorm van opinie - deling, een verhaal, dieper, mooi commentaar rond een videofragment, liedje die je heeft beroerd, een filmverslag over een film die je hebt gezien of over een boek die je hebt gelezen, een sprookje, een urban - legend, een ander literair fragment, een persoonlijke belevenis van die dag, een brief desnoods - kortom alles.
    Een soort van 365 days of writing dus. (:
    Waarin elke dag iéts wordt geschreven. Omdat het project van 4 jaar geleden best een aantal deelnemers kende, wilde ik het ditmaal ook promoten. (:
    Je kunt het zo vrij aanpakken en opvullen als je zelf wilt: als je bijvoorbeeld persoonlijk elke dag iets wilt verzinnen rond een specifiek woord, of random foto - kan dat bijvoorbeeld ook allemaal. Als je het te druk hebt, of niet veel inspiratie sla gerust de helft van de dagen over. :'D Maak er desnoods co - auteurschap met een groepje van. Een fanfic - versie, een 16 + geval voor de hormonale tieners onder jullie, kortom wat je zelf verzinnen wilt. (: Maar ga creatief het nieuwe jaar in! (:

    Ik lijst hier even de deelnemers op - en de link naar hun stories, zodat alle mogelijke geïnteresseerden het kunnen volgen. (Post een link als je meedoet, dan plaats ik jou er ook bij!) (:

    Laattijdig deelnemen / elders in 2015 nog inspringen is mogelijk!

    Deelnemers



    Badges

    Om deelnemers te motiveren, zullen badges worden uitgereikt. Deze zullen door Aserah worden ontworpen. Hoe dit concreet in zijn werk zal gaan, wordt momenteel nog uitgedacht. We houden jullie op de hoogte!


    Deelnemers die badges willen ontvangen:

    StephenFry / Felicia
    Niphredil / Margot
    Ziggler / Sylvie
    ComingToTheThree / Ilona

    Ook geïnteresseerd? Laat even je naam en/of schuilnaam na in het topic.



    Mededelingen:

    1. Ik zit aan de universiteit, dus dat wilt zeggen dat ik momenteel examens heb, tot 30 januari. Ik ben nogal actief op Quizlet dus dat wilt zeggen dat zodra ik online ga, er meteen ook een sluis opengaat aan berichten (GB's, PB's, forum + dan nog meldingen van verhalen waarop ik geaboneerd ben). Ik probeer niets/niemand te laten liggen, dus het kan eventjes duren voor ik een antwoord geef in dit topic, een PB/GB beantwoord, of de lijst aanvul (ook al ben ik online). Soms is dat op mijn iPod dus dan gaat de lijst sowieso al niet.
    Ik zal gedurende de maand januari niet altijd meteen paraat kunnen staan. Als er dringende vragen, opmerkingen of problemen zijn, mag je altijd een PB - sturen. Dan zie ik het zeker. .


    2. Gelieve naamsveranderingen door te geven en ook afhaken (= vollédig stoppen met dit) te melden.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Avarosa schreef:
    (...)Daar zou ik niet over inzitten. Soms heb je gewoon geen schrijfdag en dan kan je het niet echt forceren. Zolang je er maar plezier in vindt.


    Yeah, dat heb ik ook wel :')
    Ik ben alleen echt inspiratie & tijdloos op het moment.


    take me back to the basics and the simple life

    MT :)


    What would Emma do?

    Ik moet toegeven dat het deze week enkele dagen niet gelukt is, maar dat maakt niet uit. Ik doe weer mee, mijn week was gewoon heel vermoeiend en gevuld.


    What would Emma do?

    ComingToTheTree » Sobremesa
    & mij is het nog niet gelukt om elke dag iets in mijn story te schrijven. Maar het is dat ik elke wel wat schrijf, bijvoorbeeld aan RPGs, dus als je het zo bekijkt gaat het wel goed.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ahh, vandaag maar 175 woorden geschreven, nou wel in ieder geval beter dan de laatste paar dagen, vanaf 10 januari tot en met gister niet geschreven zo druk...
    Wajooo, ik moet meer tijd er in gaan zetten, hahahaha, hoop nu weer wat meer rust in mijn achterwerk te krijgen...


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    vandaag tog maar weer een groter stukje gepost, enkel was het niet super goed, ik zou er meer aan moeten doen.
    Maar de inspiratie vloeit voor vele verhalen offline, die ik graag eerst verder wil uitschrijven.
    Ik zeg wel dat ik niets gedaan heb vanaf de 10e tot en met de 16e, maar toch, had ik dat wel achter de schermen.
    Maar voor mijn gevoel mag ik dat niet meetellen..
    Hoeveel hebben jullie vandaag geschreven?
    Ik zo rond de 500 woorden voor 365 dagen :D hahaha, en offline veel meer uiteraard..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik heb nog niks geschreven vandaag. Maar ik ga verder werken aan een hoofdstukje van gisteren. Ik viel bijna in slaap achter de pc, dus het was niet echt iets om over naar huis te schrijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik schrijf eigenlijk nauwelijks meer aan story's :x
    RPG heb ik een stuk meer inspiratie voor


    take me back to the basics and the simple life

    Ohja, MetUpAtMidnight is Goya geworden ^^


    take me back to the basics and the simple life

    dan doe je toch ook iets, dus dan doe je toch ook mee, RBG is toch ongeveer zelfde alleen dan met super veel mensen ??
    Nou ik vind knap hoor!!!
    Hahaha heb net al weer stiekem offline zittenw erken aan verhalen..
    Die al vet lang op pc staan en amper af raken, dus tja die even afschrijven.. Wanneer ik tijd heb oooit op Q droppen hahaha, en tja bedenken wat ik morgen moet gaan schrivjen voor mjn 365 dagen XD,
    Want het is een tegekke coole toffe ervaring.... :D


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    dan doe je toch ook iets, dus dan doe je toch ook mee, RBG is toch ongeveer zelfde alleen dan met super veel mensen ??
    Nou ik vind knap hoor!!!
    Hahaha heb net al weer stiekem offline zittenw erken aan verhalen..
    Die al vet lang op pc staan en amper af raken, dus tja die even afschrijven.. Wanneer ik tijd heb oooit op Q droppen hahaha, en tja bedenken wat ik morgen moet gaan schrivjen voor mjn 365 dagen XD,
    Want het is een tegekke cool toffe ervaring.... :D


    Haha, ik schrijf wel ja. Maar het fijne aan RPG's is dat er dingen gebeuren en dat niet altijd is wat jij in gedachten hebt, en ik vindt dat wel leuker en origineler schrijven


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb vandaag ongeveer 1000 woorden geschreven (: 300 voor mijn blog en 700 voor mijn script - waar ik nu echt aan verder moet gaan want het moet voor tien uur af haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    whahaha, oke, Ja das wel tof dan van die RBG, haha ik kan dat niet hebben, want dan klopt mijn popje niet meer, voor mijn gevoel hahaha.. Maar goed, misschien is dat omdat ik gewent ben heel veel offline te schrijven..
    Ik ook erg druk bezig geweest, pc raakt echt wel legen, na bijna alles op Q te hebben gedropt, hahahahahaha...
    Jep, deze ervaring had ik zeker niet willen missen, jullie denk ik ook niet..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Meh vandaag wordt de eerste dag dat ik niks zal schrijven vrees ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben nog maar één keer vergeten om iets op mijn blog te posten, dat vind ik wel een schouderklopje waard haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.