Ik kwam vandaag terug op kot van sinds voor de kerstvakantie en toen bleek dus dat de muizen in mijn kot behoorlijk gefeest hebben op mijn kamer. Ik wist wel van te voren dat er muizen op mijn kot zaten, maar nu heb ik ze dus niet kunnen afhouden al die tijd lang, dus mijn hele kamer rook naar muizenplas en alles lag vol kleine keuteltjes. Plus, daar waar ze normaal door een gaatje komen -achter leidingen- lag bij wijze van spreke een halve muur op de grond, dat ze daar doorheen geknaagd hebben.
Dus, welkom terug. Het muizenfiesta zal te einde zijn. Gelukkig is morgen de Brico open (doe-het-zelfzaak in Belgie, gelijk de gamma in Nederland) en dan ga ik uiteindelijk na lang wikken en wegen muizengif of vallen halen. Tenzij jullie andere makkelijkere manieren hebben om de muizen de dood te verklaren, of althans dat ze niet meer op mijn kamer komen. Het ironische is dus dat ik biologie studeer.
Oeh, en daarnaast had ik vandaag ook nog eens een uur vertraging. Lang leve de NMBS. Het was zelfs zo erg dat de trein een uur later ons ingehaald heeft. ^^.
Dus, wat is jullie verhaal van de dag?
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt