• Hallo iedereen!
    Mensen kunnen zich vast nog wel mijn geklaag herinneren over het feit dat mijn haar er niet uit zag. Vandaag is daar eindelijk verandering in gekomen. Mijn haren hadden een gekke rossige gloed waardoor ik een halve oranje supporter leek als ik in de zon liep: (ja, het werd echt heel erg oranje/rood)




    Zo is het nu: (het licht is niet optimaal, oké, maar als ik een betere foto heb zal ik 'm hier neerzetten)



    Ik ben er erg blij mee!


    26 - 02 - '16

    Beide kleuren vind ik leuk. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Rudolf schreef:
    Beide kleuren vind ik leuk. ^^


    Ik vind dit toch aanzienlijk beter, haha. Mijn haar werd echt super oranje als ik in de zon liep en daar werd ik op een gegeven moment echt zat van ;x


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Ik vind dit toch aanzienlijk beter, haha. Mijn haar werd echt super oranje als ik in de zon liep en daar werd ik op een gegeven moment echt zat van ;x
    Ik heb dat eens gehad toen ik mn haar rood had gekleurd. Door het chloorwater van het zwembad en de felle zon, was het rode helemaal afgetrokken en had ook ook van dat lelijk rost haar. Op jouw foto's val het goed mee, maar ik kan me wel inbeelden dat je er zelf een hekel aan had.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Die kleur staat je echt mooi! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Avarosa schreef:
    (...)Ik heb dat eens gehad toen ik mn haar rood had gekleurd. Door het chloorwater van het zwembad en de felle zon, was het rode helemaal afgetrokken en had ook ook van dat lelijk rost haar. Op jouw foto's val het goed mee, maar ik kan me wel inbeelden dat je er zelf een hekel aan had.


    Ik was het echt zat, haha ;3

    Scribe schreef:
    Die kleur staat je echt mooi! (:


    Dankjewel! :3


    26 - 02 - '16