• Peeepz<3
    Het eerstedeel is er! Over mijn nieuwe quiz;-) Hieroo delink;

    http://www.quizlet.nl/quiz/242013/falling-in-love-with-my-kidnapper-thproloog/
    Waarove het verhaal gaatnog ff.

    Mickey is een meisje van 17 jaar en de dochter van commisaris Wolfs [/Weet niet of het echt commisaris is maar nu dus wel] Op een dag gaan zij&een vriendin van haar spullen neerzetten in een leegstaand pand voor hun toneelstuk. Als haar vriendin naar beneden gaat omdat ze iets hoort ziet ze daar 2 mensen staan die drugs verhandelen. Ze gaat terug naar boven maar voor ze iemand kan waarschuwen van Politie staan de 2 er al. Snel stuurt Mickey nog een sms naar haar vader met het bericht S.O.S. op. De 2 koelboedige jongens houden de meisjes gegijzeld en er gebeurn onderhandelingen ondertusse buiten. Uiteindelijk laten ze het 1 meisje gaan maar ze houden Mickey gegijzeld. 1 Van de jongens heeft er genoeg vanen loopt weg. Maar dan schiet de andere hem neer. Wolfs komt r ondertussn achter dat zijn dochterbove zit maar mag niet gaan. Als de jongen Mickey uiteindelijk vraag om hem tot een meisje te maken lopen ze samen weg. Uiteindelijk krijgenze Mickey vrij maar ze begon iets voor haar gijzelnemer te voelen. Hoe loopt dat af...

    Kizzles<3

    GAAF.
    die ga ik even lezen :)


    rules don't stop me

    gaaf die ga ik ckr ste wete maken <3

    Cool <3 Dankje hunniez<3

    lijkt op Flikken Maastricht!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ga hem maken Honn x3.


    Take My Hand Take A Breath ...

    die ga ik ZKR lezen !!! xx-jesss (dance)(K)

    lijkt op Flikken Maastricht!!



    Hunnz<3
    Daar heb ik hem op gebaseerd omdat ik kinda verslaafd ben geworden aandat programma 8D

    (...)

    Hunnz<3
    Daar heb ik hem op gebaseerd omdat ik kinda verslaafd ben geworden aandat programma 8D


    :D ik ook!:P maar ik weet al hoe hij afloopt[die aflevering...] maar ik ga hem wel maken hoor!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.