• Ik heb een cover nodig voor mijn nieuwe verhaal en omdat ik zelf fenomenaal slecht ben in het maken van covers vroeg ik me af of hier iemand zin & tijd heeft om een cover te maken.

    Titel
    Een kans op veiligheid
    Samenvatting
    Sinds de scheiding tussen Auria en Camar drie decennia geleden is magie verboden in Camar. Er zijn echter nog steeds mensen die buitengewone gaven hebben en hun leven is in Camar niet veilig. Wie geld heeft kan altijd wel iemand vinden die bereid is hen over de grens te helpen en elk jaar sturen families hun kinderen, hun broers en zussen zo de grens over.
    De groep waarmee Meilem naar de grens reist wordt verraden. De meeste vluchtelingen aan de soldaten weten te ontsnappen maar hun gids is gedood. Nog steeds opgejaagd door soldaten, hun enige kans om te overleven is door proberen de grens over te komen maar het is een lange, gevaarlijke reis. Kunnen ze de veiligheid in Auria bereiken?
    Afbeeldingen


    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 17:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    Moth schreef:
    (...)
    Dankje. :3 Die van jou worden ook steeds mooier! Ik zie echt dat je er steeds beter in wordt.


    Dankje ^^ hmm denk t ook wel inderdaad. Ik vond laats een oude cover terug en ik schrok me dood, wat lelijk! Het waren letterlijk twee plaatjes en van een had ik de dekking op 50% gedaan ofzo. Embarrasing...
    Maar was jij nou vroeger Valkyries? Die maakte namelijk ook mooie covers maar die waren totaal anders dan die van jouw dus ik weet niet of jullie dezelfde persoon zijn of niet :x


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Dankje ^^ hmm denk t ook wel inderdaad. Ik vond laats een oude cover terug en ik schrok me dood, wat lelijk! Het waren letterlijk twee plaatjes en van een had ik de dekking op 50% gedaan ofzo. Embarrasing...
    Maar was jij nou vroeger Valkyries? Die maakte namelijk ook mooie covers maar die waren totaal anders dan die van jouw dus ik weet niet of jullie dezelfde persoon zijn of niet :x

    Nee, haha. Zij heeft inderdaad een heel andere stijl. Ik had altijd een coverstore genaamd [Nynk].


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    (...)
    Nee, haha. Zij heeft inderdaad een heel andere stijl. Ik had altijd een coverstore genaamd [Nynk].


    Ah zo haha ^^ ok. Dan neem ik aan dat je Nynk(e) heet? (:


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Ah zo haha ^^ ok. Dan neem ik aan dat je Nynk(e) heet? (:

    Nynke, yes.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aangenaam, ik ben Yu (:

    En nu maar weer on-topic; oops :x


    I just caught the wave in your eyes