Ik ben nu al bezig met heel veel covers, maar dat verhaal klinkt echt super! laat mijn inzending een beetje in het niet staan....
Ik ben echt super benieuwd!!!
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein
Beetleblade schreef:
Ik ben nu al bezig met heel veel covers, maar dat verhaal klinkt echt super! laat mijn inzending een beetje in het niet staan....
Ik ben echt super benieuwd!!!
Dankjewel , en dat zal wel meevallen hoor. Ik moet nog heel veel voorwerk doen voor ik hem online zet, dus mocht je op een later moment opeens minder te doen hebben, dan zijn covers altijd nog welkom. Het heeft zoals gezegd geen haast ^^
Als er iets veranderd moet worden, hoor ik het wel. En hij is aanklikbaar!
Wauw, die is al heel mooi. Ik vind hem alleen vrij zwart en donker, waardoor ik de avontuurlijke/Indiase/Sri Lankaanse uitstraling een beetje mis. Vooral de linkeronderzoek is zo zwart. Is het mogelijk daar nog iets aan te doen? Het op te vullen met iets? Het een iets lichtere uitstraling te geven?
Wauw, die is al heel mooi. Ik vind hem alleen vrij zwart en donker, waardoor ik de avontuurlijke/Indiase/Sri Lankaanse uitstraling een beetje mis. Vooral de linkeronderzoek is zo zwart. Is het mogelijk daar nog iets aan te doen? Het op te vullen met iets? Het een iets lichtere uitstraling te geven?
Natuurlijk!
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.