• Ik zoek dus een timer app voor op mijn telefoon die enkel in seconden telt, of de optie heeft om enkel in seconden te tellen, in plaats van na 59 seconden over te schakelen op een minuut. Ik kan het namelijk niet vinden, dus wend ik me tot jullie. 8D


    Your make-up is terrible

    Goh, ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet dat er wel sites bestaan om minuten om te zetten naar seconden etc.

    Mag ik misschien vragen waarom je zoiets zou nodig hebben? (nieuwsgierigheid :3)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, voor de plank challenge. Ik ben gewoon heel lui en ik heb alleen seconden op mijn briefje geschreven en ik heb geen zin om alles elke keer naar minuten om te rekenen, haha.


    Your make-up is terrible

    De tafel van zes.:Y)
    Grapje, ik zoek er morgen even naar. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Assassin schreef:
    Oh, voor de plank challenge. Ik ben gewoon heel lui en ik heb alleen seconden op mijn briefje geschreven en ik heb geen zin om alles elke keer naar minuten om te rekenen, haha.


    Luiwammes!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    Oh, voor de plank challenge. Ik ben gewoon heel lui en ik heb alleen seconden op mijn briefje geschreven en ik heb geen zin om alles elke keer naar minuten om te rekenen, haha.

    Het zijn telkens halve minuten en hele minuten.



    12 - 15: 1,5 min

    16 - 17: 2 min

    18 - 21: 2,5 min

    22 - 23: 3 min

    24 - 25: 3,5 min

    27 - 28: 4 min

    29: 4,5 min

    30: 5 min

    En nee, ik heb dit totaal niet nagerekend met een rekenmachine. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!