Zo moeilijk is het niet om uit te vogelen. Je begint gewoon met een account aan te maken, dan moet je ook een naam voor je blog opgeven. Zodra je dat gedaan hebt, kan je blogs gaan volgen (ik neem aan dat je je vrienden wilt volgen, dus neem je die van hen) en zo kom je vanzelf op andere blogs uit. De posts van hen komen allemaal tevoorschijn op je dashboard en dan heb je onderaan de mogelijkheid om posts te liken, rebloggen of delen (op facebook en dergelijke). Als je het reblogt, komt het op je eigen blog te staan.
Sorry dat ik dit zeg en dit slaat ook niet echt op jou, maar het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig liever niet de moeite neemt om zelf dingen uit te vogelen en op te zoeken, maar iedereen het gewoon aan anderen gaat vragen. Ik zie zulke vragen namelijk heel vaak, terwijl het de meeste mensen gewoon lukt om het zelf te regelen, dus waarom anderen niet? Google helpt vaak ook al best veel en zodra je je aanmeld op Tumblr en inlogt, geeft deze je ook nog eens een virtuele rondleiding door verschillende opties.
[ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 18:15 ]
Your make-up is terrible