• Hallo!
    Sommigen, die ik op Facebook heb onder andere, zullen het al wel gezien hebben, maar ik heb dus mijn Facebook profielfoto veranderd. Nu lijkt dat op zich niet zo ontzettend bijzonder, maar ik heb het gedaan doordat ik mijn foto's van dit jaar bekeken heb. Ik kwam tot de conclusie dat ik één foto had die mij perfect omschrijft en waar ik dus het meest trots op ben. Dit vind ik tevens ook de mooiste foto van mezelf dit jaar. Welke foto (van jezelf) is jouw favoriet? :3


    26 - 02 - '16

    Die is echt supermooi! Maar je bent ook supermooi en je foto's zijn dat meestal ook wel. ;3
    Ik ben er dit jaar niet echt knapper op geworden, dus ik vind mijn foto's ook niet mooi, haha.


    Your make-up is terrible

    Wat een prachtige foto, Erieka!
    Tja, ik heb geen foto, haha.

    En wat Assassin ook zegt;

    Die is echt supermooi! Maar je bent ook supermooi en je foto's zijn dat meestal ook wel. ;3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Assassin schreef:
    Die is echt supermooi! Maar je bent ook supermooi en je foto's zijn dat meestal ook wel. ;3
    Ik ben er dit jaar niet echt knapper op geworden, dus ik vind mijn foto's ook niet mooi, haha.


    Hmm, het is bij mij ook wel anders geweest.. Ik vond die foto's waarbij je van die awesome kostuums aan had ook erg gaaf. En ik ben echt jelly op hoe je eruit zag toen je nog donker en blond haar had D:
    Ik wil dat ook vet graag, maar dat mag ik niet :C


    26 - 02 - '16

    Herzschmerz schreef:
    Wat een prachtige foto, Erieka!
    Tja, ik heb geen foto, haha.

    En wat Assassin ook zegt;(...)


    Thank you dear (:


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Hmm, het is bij mij ook wel anders geweest.. Ik vond die foto's waarbij je van die awesome kostuums aan had ook erg gaaf. En ik ben echt jelly op hoe je eruit zag toen je nog donker en blond haar had D:
    Ik wil dat ook vet graag, maar dat mag ik niet :C


    Ze waren wel gaaf ja, maar niet echt mooi, zoals die van jou.
    Ooh, dat was ook vet mooi. Toen had ik nog lang blond haar en zag ik er voor de rest ook heel anders uit, haha. Maar dat is ook al... 4 jaar geleden? Dus niet echt van dit jaar. :Y)


    Your make-up is terrible

    Frosty schreef:
    (...)

    Thank you dear (:
    <3

    Nu vraag ik me af hoe lang en blond, want ik heb dat ook, whahhaa. (x
    Maar Erieka is gewoon prachtig en daar mag ze trots op zijn, ik ben er jaloers op!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze waren wel gaaf ja, maar niet echt mooi, zoals die van jou.
    Ooh, dat was ook vet mooi. Toen had ik nog lang blond haar en zag ik er voor de rest ook heel anders uit, haha. Maar dat is ook al... 4 jaar geleden? Dus niet echt van dit jaar. :Y)


    Je kan 't in principe ook niet vergelijken. Op zo'n foto heb je een kostuum en ben je op een bepaalde manier opgemaakt. Tijdens een fotoshoot maken ze iets van honderd foto's van je, maken ze je op en pakken ze de beste foto's. Daar shoppen ze wat oneffenheden van af en dan heb je een foto die velen mooi vinden (:
    Vier jaar geleden had ik trouwens ook nog lang blond haar, haha. Met een donkere onderkant ;3
    Ga je het nog lang laten groeien? :3

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 18:40 ]


    26 - 02 - '16

    Herzschmerz schreef:
    (...)<3

    Nu vraag ik me af hoe lang en blond, want ik heb dat ook, whahhaa. (x
    Maar Erieka is gewoon prachtig en daar mag ze trots op zijn, ik ben er jaloers op!


    Awwwh <3
    You make me blush (bloos)


    26 - 02 - '16



    Ik vind dat er dit jaar behoorlijk weinig mooie foto's van mij zijn gemaakt (het is elk jaar sowieso karig, maar dat ligt meer aan mij dan aan de foto's) en dit is denk ik dan de beste, op het gala van de studievereniging. Ik ben de blondie in het midden.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:



    Ik vind dat er dit jaar behoorlijk weinig mooie foto's van mij zijn gemaakt (het is elk jaar sowieso karig, maar dat ligt meer aan mij dan aan de foto's) en dit is denk ik dan de beste, op het gala van de studievereniging. Ik ben de blondie in het midden.


    Jij hebt echt prachtig haar en een erg sympathiek gezicht! (:


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Je kan 't in principe ook niet vergelijken. Op zo'n foto heb je een kostuum en ben je op een bepaalde manier opgemaakt. Tijdens een fotoshoot maken ze iets van honderd foto's van je, maken ze je op en pakken ze de beste foto's. Daar shoppen ze wat oneffenheden van af en dan heb je een foto die velen mooi vinden (:
    Vier jaar geleden had ik trouwens ook nog lang blond haar, haha. Met een donkere onderkant ;3
    Ga je het nog lang laten groeien? :3


    Ja, dat is ook wel weer waar, haha. Maar ik vind gewone foto's van jou ook altijd zo leuk!
    Haha, eigenlijk leken we stiekem wel op elkaar! Ik denk het wel, Mitchell vertelt heel graag hoe erg hij het vind dat ik geen lang haar meer heb, haha. Maar kort haar is ook leuk (en handig!)
    @Herzschmerz


    Het was op een gegeven moment nog wel langer, maar daar kan ik geen foto van vinden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook wel weer waar, haha. Maar ik vind gewone foto's van jou ook altijd zo leuk!
    Haha, eigenlijk leken we stiekem wel op elkaar! Ik denk het wel, Mitchell vertelt heel graag hoe erg hij het vind dat ik geen lang haar meer heb, haha. Maar kort haar is ook leuk (en handig!)
    @Herzschmerz


    Het was op een gegeven moment nog wel langer, maar daar kan ik geen foto van vinden.


    Ik wil het ook kort laten knippen. :C
    Het is zo onhandig dat langere haar. Het waait continu in mijn gezicht. Maar ja, als ik dat doe dan ga ik dik gezeik krijgen met m'n vriend.

    Dit was toen ik 15/16 was. Dus 3 á 4 jaar geleden.



    Toen heb ik het dus kort geknipt en werd het dit:


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Ik wil het ook kort laten knippen. :C
    Het is zo onhandig dat langere haar. Het waait continu in mijn gezicht. Maar ja, als ik dat doe dan ga ik dik gezeik krijgen met m'n vriend.

    Dit was toen ik 15/16 was. Dus 3 á 4 jaar geleden.



    Toen heb ik het dus kort geknipt en werd het dit:



    Die twee zijn ook al zo mooi, haha. Tegenwoordig doe ik gewoon mijn haar vast als ik naar buiten ga, want het is vervelend. Ik heb nu zo'n donut gekocht en het lukt me nog ook om die in mijn haar te krijgen. Het ziet er wel fancy uit en het zit vast! Geen gewaai meer, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die twee zijn ook al zo mooi, haha. Tegenwoordig doe ik gewoon mijn haar vast als ik naar buiten ga, want het is vervelend. Ik heb nu zo'n donut gekocht en het lukt me nog ook om die in mijn haar te krijgen. Het ziet er wel fancy uit en het zit vast! Geen gewaai meer, haha.


    Ik heb ook een donut, echt een joekel van een donut. Anders word ik echt gek van mijn haar D:


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Jij hebt echt prachtig haar en een erg sympathiek gezicht! (:


    Dat is echt heel aardig van je. Ik vind mijn haar ook het mooiste aan mijzelf! Jij staat altijd zo goed op foto's, echt wauw!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.