• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 13 •
    Frosty • Erieka • Radler 0.0% • 19 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Numenor • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •


    Song of the night: I'm not the only one by Sam Smith.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 25 december.
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 22:54 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2014 - 21:35 ]


    16 - 09 - '17

    Oke, ik heb jullie mening even nodig.
    Mijn vader heeft het heel druk met zijn bedrijf, in tegen deel tot andere aannemers. Nu is hier thuis, voornamelijk tussen mijn vader en ik, de discussie geweest over het gebruiken van de mail, wat mijn vader dagelijks doet en de rest van het gezin amper. Dit is even wat achtergrondinformatie.
    Mijn vader zat laatst aan de kamer tafel en mijn broer en ik zaten nog niet eens 5 meter bij hem vandaan op de bank. Gijs, mijn broer, ontvangt een mail waarin mijn vader vraagt of hij nog wilt werken zaterdag.
    Mijn pa had het mailtje net verstuurd, terwijl hij nog niet eens 5 meter bij ons vandaan zit. Waarom vraag je het hem dan in godsnaam niet?

    Sorry, maar hier kan ik met mijn hoofd niet bij. Mijn vader en ik hebben geen goede relatie door de gebeurtenissen hier thuis, onder andere door dit soort momenten, want ik begrijp zoiets niet. Dan creëer je toch zelf afstand met je kinderen door je zo zakelijk te gedragen? Onder aan de mail staat ook altijd 'Met vriendelijk groet', alsof wij alleen een zakelijke relatie hebben. Ugh, irritaties.

    Misschien heeft een van jullie een idee hoe ik hier de volgende keer op kan reageren of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 13:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teale schreef:
    Oke, ik heb jullie mening even nodig.
    Mijn vader heeft het heel druk met zijn bedrijf, in tegen deel tot andere aannemers. Nu is hier thuis, voornamelijk tussen mijn vader en ik, de discussie geweest over het gebruiken van de mail, wat mijn vader dagelijks doet en de rest van het gezin amper. Dit is even wat achtergrondinformatie.
    Mijn vader zat laatst aan de kamer tafel en mijn broer en ik zaten nog niet eens 5 meter bij hem vandaan op de bank. Gijs, mijn broer, ontvangt een mail waarin mijn vader vraagt of hij nog wilt werken zaterdag.
    Mijn pa had het mailtje net verstuurd, terwijl hij nog niet eens 5 meter bij ons vandaan zit. Waarom vraag je het hem dan in godsnaam niet?

    Sorry, maar hier kan ik met mijn hoofd niet bij. Mijn vader en ik hebben geen goede relatie door de gebeurtenissen hier thuis, onder andere door dit soort momenten, want ik begrijp zoiets niet. Dan creëer je toch zelf afstand met je kinderen door je zo zakelijk te gedragen? Onder aan de mail staat ook altijd 'Met vriendelijk groet', alsof wij alleen een zakelijke relatie hebben. Ugh, irritaties.

    Misschien heeft een van jullie een idee hoe ik hier de volgende keer op kan reageren of iets dergelijks.


    Wauw, gewoon wauw.

    Hem zeggen dat zoiets tegenover zijn kinderen ongepast is?
    En anders botweg die mail negeren tot hij het persoonlijk vraagt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Teale schreef:
    Oke, ik heb jullie mening even nodig.
    Mijn vader heeft het heel druk met zijn bedrijf, in tegen deel tot andere aannemers. Nu is hier thuis, voornamelijk tussen mijn vader en ik, de discussie geweest over het gebruiken van de mail, wat mijn vader dagelijks doet en de rest van het gezin amper. Dit is even wat achtergrondinformatie.
    Mijn vader zat laatst aan de kamer tafel en mijn broer en ik zaten nog niet eens 5 meter bij hem vandaan op de bank. Gijs, mijn broer, ontvangt een mail waarin mijn vader vraagt of hij nog wilt werken zaterdag.
    Mijn pa had het mailtje net verstuurd, terwijl hij nog niet eens 5 meter bij ons vandaan zit. Waarom vraag je het hem dan in godsnaam niet?

    Sorry, maar hier kan ik met mijn hoofd niet bij. Mijn vader en ik hebben geen goede relatie door de gebeurtenissen hier thuis, onder andere door dit soort momenten, want ik begrijp zoiets niet. Dan creëer je toch zelf afstand met je kinderen door je zo zakelijk te gedragen? Onder aan de mail staat ook altijd 'Met vriendelijk groet', alsof wij alleen een zakelijke relatie hebben. Ugh, irritaties.

    Misschien heeft een van jullie een idee hoe ik hier de volgende keer op kan reageren of iets dergelijks.


    ö Kan ik alvast zeggen dat ik thuis dat hier ook doe? Dan met iMessage, aangezien paps een iPad heeft en ik een iPod. Hij vroeg of ik kwam eten, ik zat op mijn kamer te leren. Dit is natuurlijk een andere situatie, aangezien onze relatie wel goed is

    Maar goed, ja, negeren zou ik zeggen. Het duidelijk maken dat je er helemaal niet meer gediend bent. Natuurlijk weet ik niet precies hoe de situatie is en hoe jullie met elkaar omgaan, maar ieder huisje heeft zijn kruisje.
    Een rustig gesprek proberen te voeren, en ruzies vermijden. Probeer een opbouwende structuur te creëren waar je hem niet rechtstreeks op aanvalt, zodat hij alles rustig kan verwerken stapje per stapje, en over kan nadenken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @Aurora, een witte Nieuwjaar (:
    @Saartje, wauw zeg, niet te geloven dat je vader zoiets doet. Dat vind ik best wel ongepast en inderdaad, hij creëert een afstand tussen hem en jullie. Ik zou hem hierover gewoon aanspreken en zeggen dat het gewoon niet gepast overkomt. Werk hoor je te scheiden van je persoonlijk leven, jullie als zijn kinderen hoeven er niet onder te gaan leiden. Het is echt kut dat hij op die manier zorgt voor discussies en zo, dat hoort toch niet? En anders stuur je hem eens een mail terug met je mening over de mailtjes, al zou ik hem alsnog gewoon aanspreken hierover. Of kan je je moeder of zo niet vragen om hier eens over te praten met je vader?


    16 - 09 - '17

    @Jarne - Als ik dat tegen hem zou zeggen, zou hij vast zeggen dat het in zijn systeem zit en ik ben bang voor zijn reactie. :x
    @Aurora - Dat vind ik niet vreemd, hoor, want dat gebeurd hier ook, maar dan zit je geen 5 meter bij elkaar vandaan. Een rustig gesprek gaat ook een beetje lastig, want we praten nooit en ik raak al snel geïrriteerd wanneer hij tegen me begint te praten, omdat ik de dingen die mijn vader voorheen heeft gezegd/gedaan niet vergeet en hij blijkbaar wel. Mijn pa heeft mijn gedrag al meerdere malen met 'merkwaardig' bestempeld, omdat ik niet wil dat hij op mijn beeldscherm meekijkt wanneer ik aan het schrijven ben. Nu hadden we laatst wel een gesprek naar aanleiding van gedoe met het avondeten, aangezien mijn moeder er niet was en zij het eten altijd verzorgd. Zo had zij tegen mijn broertje gezegd dat we wel pizza of tosti konden gaan eten, maar toen mijn vader thuis kwam veranderde dat, want hij heeft een hekel aan dit soort 'voer'. Na een ruzie tussen mijn broertje en mijn vader werd er zoals gewoonlijk weinig tot niets aan tafel gezegd. Op een gegeven moment vroeg mijn pa iets over wat ik anders voor eten had gemaakt en toen ik tosti en/of pizza antwoordde, zei hij dat het voer is en dat ik toch niet op mijn dertigste wilde sterven. Vervolgens werd ik boos, wat ik eigenlijk nooit word, omdat ik van één pizza niet vijftig jaar eerder sterf. Daarna zei hij dat hij zoveel boosheid bij me voelde en toen hadden we een best goed gesprek over dat ik hem niet begreep en hij mij niet.
    @Sylvie - Ik heb heel goed contact met mijn moeder en ik vertel haar bijna alles, maar veel kan zij er niet aan doen, aangezien mijn ouders niet communiceren en onder andere hierdoor hebben ze in oktober besloten om te gaan scheiden. Al kwam dit niet onverwachts, vraag ik me wel af hoe het straks zal zijn zodra ze in twee huizen wonen, want ik heb nu niet het idee dat ik met veel plezier naar mijn vader toe zal gaan en of ik wel naar hem toe wil. Nu kan ik ook geen nieuwe discussie starten over de E-mail, want dat heeft toch geen enkele zin, aangezien mijn vader stug vol zal blijven houden.



    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    @Saartje: Dat van meekijken over wat ik schrijf heb ik ook, ik heb ook liever niet dat mijn ouders meelezen, maar dat is weer een andere discussie. Praten is het beste dat je kan doen, communicatie in een huis is alles. Mijn vader zegt ook nooit wat tegen me, zo hoorde ik de dag van de auditie zelf, dat hij me had ingeschreven voor een toneelstuk. Leuk. Al wist hij dat al een dikke twee weken.
    Maar goed, uiteindelijke draaide dat gesprek nog goed uit. c: Probeer dat dan vaker te doen, ik weet dat het niet simpel is. Maar communicatie is zeer belangrijk, zo kan je vele ruzies vermijden.

    Vergilius -> Offside Speciaal voor Xanthe, gnegne.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    GODVERDOMME. Terwijl dat ik thuis mijn nieuwe Pieter Aspe-boek aan het lezen ben, komen mijn grootouders 'm tegen in de supermarkt. Hij had mijn boek kunnen signeren als ik mee was gegaan. Aaaaargh, over pech gesproken. x_x

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 15:49 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Teale schreef:
    Oke, ik heb jullie mening even nodig.
    Mijn vader heeft het heel druk met zijn bedrijf, in tegen deel tot andere aannemers. Nu is hier thuis, voornamelijk tussen mijn vader en ik, de discussie geweest over het gebruiken van de mail, wat mijn vader dagelijks doet en de rest van het gezin amper. Dit is even wat achtergrondinformatie.
    Mijn vader zat laatst aan de kamer tafel en mijn broer en ik zaten nog niet eens 5 meter bij hem vandaan op de bank. Gijs, mijn broer, ontvangt een mail waarin mijn vader vraagt of hij nog wilt werken zaterdag.
    Mijn pa had het mailtje net verstuurd, terwijl hij nog niet eens 5 meter bij ons vandaan zit. Waarom vraag je het hem dan in godsnaam niet?

    Sorry, maar hier kan ik met mijn hoofd niet bij. Mijn vader en ik hebben geen goede relatie door de gebeurtenissen hier thuis, onder andere door dit soort momenten, want ik begrijp zoiets niet. Dan creëer je toch zelf afstand met je kinderen door je zo zakelijk te gedragen? Onder aan de mail staat ook altijd 'Met vriendelijk groet', alsof wij alleen een zakelijke relatie hebben. Ugh, irritaties.

    Misschien heeft een van jullie een idee hoe ik hier de volgende keer op kan reageren of iets dergelijks.

    "Met vriendelijke groet"? Serieus? Omg. Ik begrijp je volledig.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 15:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Beatle schreef:
    (...)
    "Met vriendelijke groet"? Serieus? Omg. Ik begrijp je volledig.


    En dan zijn er nog meer van dit soort vage dingen. :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vandaag geen tweede kerstdag vieren met de schoonfamilie om vervolgens voor bijna vier dagen in Overasselt te zitten, omdat ik sinds dinsdag buikgriep heb, wat ik sinds de kleuterklas niet meer heb gehad.
    Het is triest, maar het is niet anders. Dat betekent dus dat ik de dag doorbreng met het gezin, zoals ieder jaar. En ik kan jullie natuurlijk lastigvallen.

    Mag ik trouwens 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon aanvragen voor de Song of the Night?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik voel me zo ziek eh... en dan hier ook nog bij opa en oma met mijn ouders voor tweede kerstdag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Ik voel me zo ziek eh... en dan hier ook nog bij opa en oma met mijn ouders voor tweede kerstdag.

    Beterschap!
    Misschien kon je beter thuisblijven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Teale schreef:
    @Jarne - Als ik dat tegen hem zou zeggen, zou hij vast zeggen dat het in zijn systeem zit en ik ben bang voor zijn reactie. :x
    @Aurora - Dat vind ik niet vreemd, hoor, want dat gebeurd hier ook, maar dan zit je geen 5 meter bij elkaar vandaan. Een rustig gesprek gaat ook een beetje lastig, want we praten nooit en ik raak al snel geïrriteerd wanneer hij tegen me begint te praten, omdat ik de dingen die mijn vader voorheen heeft gezegd/gedaan niet vergeet en hij blijkbaar wel. Mijn pa heeft mijn gedrag al meerdere malen met 'merkwaardig' bestempeld, omdat ik niet wil dat hij op mijn beeldscherm meekijkt wanneer ik aan het schrijven ben. Nu hadden we laatst wel een gesprek naar aanleiding van gedoe met het avondeten, aangezien mijn moeder er niet was en zij het eten altijd verzorgd. Zo had zij tegen mijn broertje gezegd dat we wel pizza of tosti konden gaan eten, maar toen mijn vader thuis kwam veranderde dat, want hij heeft een hekel aan dit soort 'voer'. Na een ruzie tussen mijn broertje en mijn vader werd er zoals gewoonlijk weinig tot niets aan tafel gezegd. Op een gegeven moment vroeg mijn pa iets over wat ik anders voor eten had gemaakt en toen ik tosti en/of pizza antwoordde, zei hij dat het voer is en dat ik toch niet op mijn dertigste wilde sterven. Vervolgens werd ik boos, wat ik eigenlijk nooit word, omdat ik van één pizza niet vijftig jaar eerder sterf. Daarna zei hij dat hij zoveel boosheid bij me voelde en toen hadden we een best goed gesprek over dat ik hem niet begreep en hij mij niet.
    @Sylvie - Ik heb heel goed contact met mijn moeder en ik vertel haar bijna alles, maar veel kan zij er niet aan doen, aangezien mijn ouders niet communiceren en onder andere hierdoor hebben ze in oktober besloten om te gaan scheiden. Al kwam dit niet onverwachts, vraag ik me wel af hoe het straks zal zijn zodra ze in twee huizen wonen, want ik heb nu niet het idee dat ik met veel plezier naar mijn vader toe zal gaan en of ik wel naar hem toe wil. Nu kan ik ook geen nieuwe discussie starten over de E-mail, want dat heeft toch geen enkele zin, aangezien mijn vader stug vol zal blijven houden.




    Oh sorry, dat wist ik niet. Maar wel jammer dat het nu allemaal zo asociaal via e-mails verloopt. Je vader moet toch wel beter weten? Ik hoop dat het binnenkort zal overwaaien.


    16 - 09 - '17

    @Lotta, ah jammer..
    @Kim, ik zet het liedje er bij.
    @Kyle, beterschap!


    16 - 09 - '17

    Thanks, Sylvie.

    Misschien moet ik wat minder actief bewegen op 'Shut Up And Dance' als ik net heb gegeten en nog niet beter ben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."