Hallo iedereen!
Ik heb een paar ideetjes voor een fanfiction. Dit wil ik liever met een co-writer schrijven. Hier wat info over mijzelf, moest je geïnteresseerd zijn, vul deze lijst dan zo goed mogelijk in. Aan de hand hiervan kan ik een keuze maken.
Ideeën heb ik al, maar dat zullen we onderling bespreken.
Naam: Qing
Leeftijd: Veertien
Schrijversperspectief: Voor mij maakt het niet uit, al heb ik een voorkeur voor de vertellende ik. Al vind ik de auctoriale hij-verteller ook goed. De personele-hij verteller vind ik niet zo leuk.
Voorkeur van tijd: Het liefst schrijf ik in verleden tijd, al kan ik me gerust aanpassen moest je tegenwoordige tijd willen.
Actief schrijven: Rond de twee tot drie keer per week. Dit kan variëren van week tot week.
Ervaring: Gezien mijn jonge leeftijd zou je denken dat ik niet erg veel ervaring heb, maar dan zit je niet op Quizlet. Al van jongs af aan schreef ik verhalen en die passie heb ik tot heden nog behouden. Ik ben nog in mijn ontwikkeling van mijn vaste stijl, maar oefening baart kunst. Zelf heb ik al deelgenomen aan allerlei wedstrijden hier en buiten Quizlet, als oefening voor de ontwikkeling van mijn stijl.
Overige: Ik kan best een mannelijke rol op mij nemen, dit is voor mij geen probleem. Het liefste schrijf ik zelf geen 16+, aangezien ik zelf die leeftijd nog niet bereikt heb. Ik heb er wel geen probleem mee als er verwijzingen inkomen of als jij 16+ stukken schrijft, dit als dit netjes kan. Ik ben niet preuts, maar het moet geen seksverhaal worden.
Voorbeeld schrijfstijl: De wind blies de veel te grote capuchon van zijn kortgeknipte hoofd, verzuchtend zette hij zijn kap weer recht en beende verder over de verlaten straat. Het Belgische weer was vreselijk, 's zomers regende het te vaak en 's winters was er nooit sneeuw, of met geluk wat natte drap. In de wisselperiode kon het wat verschillen en op dit ogenblik was het niet iets om van de daken voor te springen. De wind rukte zo hard op dat zelf dikke Berta van om de hoek dit weertje niet kon trotseren. De vraag restte zich alleen waarom hij door dit vreselijke weer dwaalde. Was het omdat hij voor de zoveelste keer in de clinch lag met zijn vrouw en hij op zoek was naar een verzoeningsgeschenk? Of wilde hij gewoon rustig een sigaretje roken om de hoek? Misschien moeten we het antwoord op de vraag niet zo simpel houden. Misschien gaat het wel dieper dan dat alleen. Of is het gewoon een onschuldig uitstapje?
Ik ben op zoek naar:
Iemand die alle boeken gelezen heeft, of toch de hoofdgedachte kent. Voor de fanfictie zelf wil ik het graag buiten de bestaande personages houden. Verder heb ik voorkeuren voor iemand die goed is in grammatica en spelling, zelf ben ik niet perfect, maar we kunnen elkaars teksten nalezen.
Het zou ook handig zijn moest je openstaan voor contacten via social media zoals Facebook, WhatsApp, Skype, e.d.
Voorkeuren voor leeftijden heb ik niet. Ik sta open voor zoveel mogelijk mensen.
[ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 21:04 ]
i can swear, i can joke i say what's on my mind if i drink if I smoke i keep up with the guys