• De Kerstshow van Samson en Gert in Plopsaland De Panne is gistermiddag even onderbroken voor een huwelijksaanzoek. Zino Scheers (22) vroeg op het podium zijn vriendin Evelien Wuyts (24) ten huwelijk. Gelukkig voor hem zei ze volmondig 'ja'.

    De twee Samson-fans hadden vijf jaar geleden hun eerste date bij dezelfde show. Sindsdien hebben ze geen enkele editie gemist. Gert Verhulst was even bang dat het verkeerd zou aflopen. "Ik heb altijd een klein beetje stress, want het is de tweede keer dat dit gebeurt tijdens een show en de vorige keer zei ze 'nee'. Toen is die man te voet naar huis gegaan en die hebben ze drie dagen niet teruggevonden."

    Bron: looopings.nl
    =======================================================
    Nawh, dit is eigenlijk best wel schattig.
    Vandaar deel ik dit even met jullie aangezien een huwelijksaanzoek in Plopsaland toch best speciaal is.:Y)

    En nu, heel toepasselijk:


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha, ik moest eigenlijk wel lachen om de topic titel. Ik vind het wel schattig tho :3


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    Haha, ik moest eigenlijk wel lachen om de topic titel. Ik vind het wel schattig tho :3


    Die tiel kan nu je het zegt best verkeerde ideeën opwekken.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Hha 'Wil er nog iemand trouwen?'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Hha 'Wil er nog iemand trouwen?'

    ''Of scheiden?''
    :W


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik dacht even iets heel anders bij de titel.
    Maar ik vind het wel leuk. Het is inderdaad vervelend als ze dan 'nee' zegt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha. Speciaal.


    16 - 09 - '17

    NoStranger schreef:
    Ik dacht even iets heel anders bij de titel.
    Maar ik vind het wel leuk. Het is inderdaad vervelend als ze dan 'nee' zegt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik dacht eerst serieus dat Gertje een relatie bleek te hebben met de man die Samson speelt of zo, omg. Ik vind het wel heel erg schattig. ^-^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blade schreef:
    Ik dacht eerst serieus dat Gertje een relatie bleek te hebben met de man die Samson speelt of zo, omg. Ik vind het wel heel erg schattig. ^-^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Debbaut schreef:
    (...)
    ''Of scheiden?''
    :W


    Nu zie ik voor me hoe iemand op het podium stapt en dan zegt: '(naam), ik wil met je scheiden' voor een heel publiek :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Nu zie ik voor me hoe iemand op het podium stapt en dan zegt: '(naam), ik wil met je scheiden' voor een heel publiek :'D
    WAHAHAH, me too! Lawl.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nu dacht ik dat Gertje eindelijk met Marlène zou trouwen. =P

    Het is super cute!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Origineel is het wel. :'D
    Ik heb heel dat liedje afgeluisterd. =D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    awww wat schattig =3


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Wauw zo onwijs leuk dit! Had ook niet anders verwacht van de cast dat ze eraan mee zouden werken en gelukkig zie Evelien "ja"! (H) Zo leuk dit haha! Zelf ben ik ook enorm Samson fan en ik vind het echt een heel origineel aanzoek!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.