Hoihoi,
Via Whatsapp praat ik met een jongen die ik niet ken maar wel gewoon in Nederland woont (dus niet iemand uit India zoals mijn vorige twee topics over internetvrienden, haha, ben ik weer met mijn internetvrienden :'D).
Hij is hartstikke aardig, daar kan je echt niks van zeggen, het probleem is alleen dat ie héél véél praat en mij héééél veel vraagt. Als ik zeg dat ik bijvoorbeeld aan het eten ben, gaat ons gesprek zegmaar zo (mijn antwoorden heb ik er tussenuit gehaald want dan wordt het onoverzichtelijk): "Hey, wat doe je? Oh, ben je aan het eten? Wat eet je? Is het lekker? Dat vind ik ook lekker! Wat is jouw favoriete eten? Waarom? Wat doe je nu?" En zo gaat het maar door en door. Meestal vind ik het wel gezellig, maar soms kan ik me er kapot aan ergeren.
Nu wilde ik aan jullie vragen hoe jullie met zulke mensen omgaan. Geef je gewoon korte antwoorden, antwoord je gewoon niet, etc? Niet antwoorden vind ik namelijk lullig, maar korte antwoorden geven ook. Ik heb wel eens gezegd dat ik niet altijd zin heb om te praten, maar dat lijkt hij geloof ik niet te snappen. Dus, misschien hebben jullie tips?
xx
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...