Oh ja. Gone. Dat is al weer een tijdje geleden...
Ik had ze op mijn eReader staan, anderhalf jaar geleden, in Los Angeles (whoopwhoop ). En het was eigenlijk niet echt mijn genre, om het zo maar te zeggen (sorry guys), maar ik was begonnen. En toen wilde ik weten hoe het eindigde. Dus zes weken in Amerika heb ik de eerste vier boeken gelezen. En toen kwam ik thuis, en ik vond het einde al zo apart, alsof het geen echt einde was. Maar goed, ik was dus thuis en toen zag ik dat er nóg 2 boeken achteraan kwamen. Pfoe... Maar ik wilde zo graag weten hoe het afliep....
Ik zag laatst de hele Gone-stapel liggen in de bieb. Goh, wat zijn die boeken dit, zeg. Heb ik dat allemaal gelezen!!?!?
Oke.. Dat einde. Poef (letterlijk)... Orc die zich opofferde.. En ik vond Caine zo lief hahah
Dus mijn favo mensen zijn denk ik Caine, Sam ook wel, Quinn (man, dit is echt lang geleden. Ik ken al die personages allemaal niet meer, hoor) en Lana en uhh.. Diana...
En ik kon Drake wel vermoorden, zo'n hekel had ik aan hem. Maar ja, hem vermoorden gaat een beetje lastig.....