• Ik ga dus lolly's maken en nu staat er bij dat ik een 'candy thermometer' nodig heb, maar ik heb eigenlijk geen zin om voor een keer zo'n ding aan te schaffen en nu ben ik dus iemand aan het zoeken bij wie ik die kan lenen. Helaas denk ik niet dat ik iemand ga vinden, dus ik vroeg me af of iemand een idee heeft hoe ik zonder zo'n ding kan bepalen of het goed is zeg maar?

    Dit is het recept trouwens voor de geïnteresseerde: http://www.justataste.com/2012/12/easy-homemade-holiday-candy-lollipops-recipe/
    Al wens ik je veel succes met het vinden van de glucosestroop als je het ook gaat proberen, want dat is dus een regelrechte hel om te zoeken.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Die lollys zijn zo awesomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    Uh, kun je niet gewoon een kookthermometer gebruiken? Volgens mij kun je die gewoon bij de blokker of action ofzo kopen (in Duitsland verkochten ze bij de Kodi, maar ik weet niet of mn moeder die toen nou wel of niet gekocht had)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    Die lollys zijn zo awesomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    Uh, kun je niet gewoon een kookthermometer gebruiken? Volgens mij kun je die gewoon bij de blokker of action ofzo kopen (in Duitsland verkochten ze bij de Kodi, maar ik weet niet of mn moeder die toen nou wel of niet gekocht had)


    Geen idee, daar staat bij dat je dat nodig hebt, maar goed.='D
    En ja die lolly's zijn leuk eh?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    heel leuk idee,

    een gewone therometer werkt ook, althans bij mij hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    N'awh, wat een schattige lolly's, ze zijn om op te vreten! (;

    Al weet ik niets over die thermometers enzo. (':

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 0:07 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.