• Maar de laatste afstammeling van "The Line of Numenor" is ook best wel snel - koekjes voor degene die als eerste uitvist wat dat betekent. (:
    De wikipediapagina daarover, voor de geïnteresseerden.
    Ik ga niet ontkennen: Ik heb ferm getwijfeld tussen drie usernames. Eén was de naam van een acteur die toch niemand kent, wellicht, dus die spaar ik wel voor later en de andere wilde ik jullie niet aandoen omdat het dat te verwarrend zou worden om mij en iemand anders uit elkaar te houden, haha.

    Well yeah, wat vinden jullie ervan en eh ... om het origineel te houden, hoe gaat het met jullie? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aragorn, toch? Hoewel het niet erg moeilijk is, met je profielfoto ernaast. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Adara schreef:
    Aragorn, toch? Hoewel het niet erg moeilijk is, met je profielfoto ernaast. ^^


    Haha, daar had ik het niet over. Ik doelde meer op de betekenis van de zin dat "iemand snel is" - en ter verduidelijking, dat is niet (of toch niet in deze betekenis), dat iemand rap is of iets dergelijks. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried