• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.

    Volgende registratieperiode
    Van 14:30 uur op 15 december tot 14:30 uur op 16 december (Nederlandse/Belgische tijd)

    Mensen die een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:

    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Square | Square | Wind
    Aire | Grandina | Wind
    Klang | Combattant | Wind
    Yayde | Yayde | Wind
    Gibbs | DiNozzo | Arcane
    Bat | Novoselic | Arcane
    Jethro | ColouredWind | Arcane
    Yoda | Yoda | Arcane
    Seto | Lazulis | Shadow
    JasperJordan | Dracy | Shadow
    Dauth | DarkSavior | Shadow
    Twisty | Lestrange | Shadow
    Aureolus | Aureolus | Shadow
    Fabrizio | CheeseCupcake | Lightning
    Gaudino | Vinception | Lightning
    Ninuturu | Ninuturu | Lightning
    SPECS | Lyora | Lightning
    Vergilius | Vergilius | Lightning
    Oin | JamesPotter | Lightning
    Woodhouse | Lovegood | Water
    Sharknado | Dadle | Water
    Erza | Plue | Water
    Kanda Ruskow | Water
    Kilicious | Kilicious | Fire
    Assassin | Niksel | Ice
    Gardenzio | Momsen | Ice
    Nestor | Nestor | Ice
    Oakenshield | Elladan | Ice
    Adara | Mercedene | Ice
    Ungoliant | Marthali | Ice
    Feline | Erieka | Plague
    Sterben | skTiger | Plague
    Sempre | Sempre | Light
    Soundwave | strstrckstrgzr | Light
    Gally | Lumineer | Light
    Wiarda | Wiarda | Light
    Niphredil | Antithese | Light
    Flutterby | Biersack | Nature



    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- || -7- || -8- || -9- || -10- || -11- || -12- || -13- || -14- || -15- || -16- || -17- || -18- || -18- || -19-

    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Deze handige guide voor het trainen van draken in het Coliseum, zodat je niet eindeloos op één level vast blijft zitten. Inclusief lijsten met tegenstanders per gebied en de volgorde waarin ze het beste uitgeschakeld kunnen worden.
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerd op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.


    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 12:22 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yoda schreef:
    (...)

    15% korting op alles in de MP en 5% korting op lair expensions + extra gathering turns en treasure per dag, is op zich wel lekker x] En daarom doen mensen aan dominance :Y) Vooral erg handig als je een draak wilt genen, dat scheelt je al snel 30000 treasure per gen x]
    -thank god for people who are willing to snag you stuff with their dom discount-


    Speaking of, zijn er nog mensen die een gene of zo willen uit de MP? Nu zijn ze er nog en nu heb ik nog korting. :'D Dan mag je ze natuurlijk wel terugbetalen, maar hey, nog steeds korting!

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 10:51 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kon de verleiding niet weerstaan :Y). Deze schoonheid was ongeveer 40K <3




    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    Ik kon de verleiding niet weerstaan :Y). Deze schoonheid was ongeveer 40K <3





    Ah t is net een zonnetje

    Ik heb eindelijk mijn XXX crimson Imperials!
    Allemaal Iridescent/shimmer/crackle. 2 males, 2 females. Jullie mogen ze kopen voor 25k per stuk, in het AH zet ik ze voor 35k per stuk.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 11:02 ]


    Your make-up is terrible

    Seto's username in de lijst klopt niet, ik wilde net een message sturen maar Lazulic bestaat niet. Het blijkt Lazulis te zijn, maar dat mensen dat weten (en het misschien aangepast kan worden)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn eerste nestje is uitgekomen! Nou wist ik van tevoren dat ze er nogal saai uit zouden gaan zien en ik verwachtte er ook niet veel van.
    Ik weet niet hoe, maar allebei de hatchlings zijn PRECIES de klonen van hun vader x'D


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Pinkerton gave me a Psyworm familiar! :3
    Ik heb 'm al, maar toch. Beter dan een stormseeker. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mystogan schreef:
    Mijn eerste nestje is uitgekomen! Nou wist ik van tevoren dat ze er nogal saai uit zouden gaan zien en ik verwachtte er ook niet veel van.
    Ik weet niet hoe, maar allebei de hatchlings zijn PRECIES de klonen van hun vader x'D


    Oeh, nu ben ik nieuwsgierig haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Total treasure earned: 1079225


    O.O Dat is eigenlijk best wel veel hehe, ook al zit ik bijna nooit op de fairgrounds omdat die steeds vastlopen... xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mystogan schreef:
    Mijn eerste nestje is uitgekomen! Nou wist ik van tevoren dat ze er nogal saai uit zouden gaan zien en ik verwachtte er ook niet veel van.
    Ik weet niet hoe, maar allebei de hatchlings zijn PRECIES de klonen van hun vader x'D


    Wil je buurmeisje nog een draak? Of een stormseeker familiar? :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    Total treasure earned: 1079225


    O.O Dat is eigenlijk best wel veel hehe, ook al zit ik bijna nooit op de fairgrounds omdat die steeds vastlopen... xD


    Dit staat er bij mij:

    1900016

    Maar volgens mij worden winsten over de CR niet meegeteld. Ik heb namelijk momenteel alleen al 1.2 miljoen in mijn bezit en heb laatst 800k uitgegeven om facet aan te schaffen. Dus dan zit ik er al over x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik kan toveren :') Ik had eerst 11000 nogwattes treasure, maar toen klikte ik bij materials in mn hoard op "sell" terwijl ik die al verkocht had, en toen veranderde mijn aantal treasure in 1 :') EN HET BLIJFT OOK SERIEUS 1 NU

    What the actual fuck did happen :')
    Ik heb het nog niet in mijn vault gezet ofzo... Lol.


    Btw, nog 599 gems tot ik facet kan kopen, en 799 gems tot Crystal :)
    Welke gene heeft 50% kans met facet? Shimmer?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    (...)

    Wil je buurmeisje nog een draak? Of een stormseeker familiar? :)


    Als het goed is komt ze straks weer langs, dan zal ik 't haar vragen! Reken maar op een ja, haha cx


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Gaudino schreef:
    Ik kan toveren :') Ik had eerst 11000 nogwattes treasure, maar toen klikte ik bij materials in mn hoard op "sell" terwijl ik die al verkocht had, en toen veranderde mijn aantal treasure in 1 :') EN HET BLIJFT OOK SERIEUS 1 NU

    What the actual fuck did happen :')
    Ik heb het nog niet in mijn vault gezet ofzo... Lol.


    Btw, nog 599 gems tot ik facet kan kopen, en 799 gems tot Crystal :)
    Welke gene heeft 50% kans met facet? Shimmer?


    Ik neem aan van wel, aangezien shimmer bij iridescent hoort? Ik weet het niet echt, om eerlijk te zijn. :x

    Ik ben nu heel rustig voor facet aan het sparen met treasure, in de hoop dat in de tussentijd mensen onder gaan bieden in het AH. Tot nu toe werkt mijn plan niet echt. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gaudino schreef:
    Ik kan toveren :') Ik had eerst 11000 nogwattes treasure, maar toen klikte ik bij materials in mn hoard op "sell" terwijl ik die al verkocht had, en toen veranderde mijn aantal treasure in 1 :') EN HET BLIJFT OOK SERIEUS 1 NU

    What the actual fuck did happen :')
    Ik heb het nog niet in mijn vault gezet ofzo... Lol.


    Btw, nog 599 gems tot ik facet kan kopen, en 799 gems tot Crystal :)
    Welke gene heeft 50% kans met facet? Shimmer?


    Yup, shimmer!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.