• Denk dan zo;
    Ze pesten en ze doen stoer tegenover hun matties. Maar waar eindigen ze allemaal? Bij de Mac-Donalds als schoonmaker. HAHA XD


    Life is hard and then we die

    x'D
    Ik werd gepest, tot ik de 'leider' op zn bek sloeg (:

    X


    Let's do this poo

    x'D
    Ik werd gepest, tot ik de 'leider' op zn bek sloeg (:

    X
    You go girl (cool)


    Life is hard and then we die

    Egt he. Meestal zijn dat soort mensen de personen die putjesscheppers worden of iets in die vorm en de personens die gepest worden een goede baan

    Egt he. Meestal zijn dat soort mensen de personen die putjesscheppers worden of iets in die vorm en de personens die gepest worden een goede baan
    Jepjep.


    Life is hard and then we die

    Neen, Ö


    Listen to what we're not saying..

    Ikke word niet gepest.

    Ik word niet gepest ;P zijn ze te bang voor x]
    Ik werd keihard gerespecteerd toen ik nog een echte fan was zegmaar,Ze durfden alleen maar te zeggen dat ze bill gay vinden/vonden , maar dat vind ik niet erg , want ik vind dat ook hahhaha ;P sorry xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik werdt gepest, daardoor werdt ik depressief en wou ik niet naar school,, het is ongeveer gestopt af en toe gebeurt het ng wel:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik word niet gepest ;P zijn ze te bang voor x]
    Ik werd keihard gerespecteerd toen ik nog een echte fan was zegmaar,Ze durfden alleen maar te zeggen dat ze bill gay vinden/vonden , maar dat vind ik niet erg , want ik vind dat ook hahhaha ;P sorry xD
    wat sorry? HET IS DE WAARHEID XD


    Life is hard and then we die

    (...)wat sorry? HET IS DE WAARHEID XD

    Mwahahaha ,xD [ / ligt dood ]


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik werdt eerst heel de tijd nageroepen door een stel kids..
    Maar eigenlijk vond ik het bestwel koel..
    Dat ze al die tijd in me staken [ze hielden maar niet over ons op toen.. ;p] Voelde me best beroemd ofz n_n


    Mew <3

    Haters make me famous (cool)


    Life is hard and then we die

    Ben nog nooit gepest. Gelukkig:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik wordt niet gepest. Ik zit op een snobgevangenis, ASO Wetenschappen (VWO) en ben de enigste Tokio Hotel fan die ze respecteren. Muahahaha.


    Sing the song of the stars for me.

    In het lager en het eerste middelbaar werd ik gepest.Maar ik durfde mijn mond nimeer ope te trekke.Maar als ze me nu peste,of iets doen dan houw ik mijn mond nimeer en klop ik er gewoon op =]!