• Oke, even ter info: Dit is niet omdat ik ATK heb. Ik zit hier gewoon keierg mee. En het is waar.

    Nou, mijn vader heeft een alcoholverslaving, zegmaar. Mijn ouders zijn op een rotmanier uit elkaar gegaan, en dat heeft hij nooit kunnen verwerken. Hij moest meteen een kind van nog geen jaar oud, mij, opvoeden. Alleen. Dat lijkt me echt hartstikke moeilijk enzo. Maarja, het komt er dus op neer dat mijn vader drinkt. Ik heb er geen last van ofzo, maar toch.. Volgens een vriendin van mij komt dat in de buurt van kindermishandeling ofzo en moet ik hulp zoeken.

    Mijn vader heeft btw al vaak geporbeerdt af te kicken, maar hij kan het gewoon niet.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil niet weg thuis, maar ik denk dat het zo ook niet goed gaat komen...


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik hoef trouwens geen medelijden ofzo. Het is gewoon zo gegaan en ik weet niet beter.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik denk dat je pas zoiets snapt als je het zelf meemaakt of iemand heel goed kent die zoiets heeft :/


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Haaiii

    Mij vader is ook alcoholverslaft. Mij ouders zijn ook een paar keer uitelkaar gengaan maar nooit gescheiden. Mij vader is nu bezig met afkicke. Maar dat lukt niet echt. En het gekke is dat het mij raar lijkt als hij niks meer drinkt want ik ken hem niet echt anders.

    Maar ik heb nooit echt behoeft gehad aan hulp er mee ofso.! Ik vind het meestal nep medelijden. Maar als je er echt mee zit dan kan je beter wel hulp zoek. ander kan je er later heel veel last van kijgen(zegen ze)


    it's not about the outside, it's about your heart

    Je moet naar een vertrouwenspersoon op school ofzo gaan. Ik heb iets gelijksoortig meegemaakt, en dat was het enigste dat me toen kon helpen aangezien ik geen hulp van mensen die me dierbaar waren dierf aan te nemen. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    ahw =/
    mijn vader is nietecht alcoholist maar hij drinkt soms wel veel enzo, dan word hij agresief en dan schreeuwt hij snel en slaat hij mn moeder soms..


    I don't need words to feel those lips.