Titel: Ik heb nog geen naam, dus ik hoef deze er niet op haha.
Subtitel(AN): ''Always wear your invisible crown.''
Auteursnaam: Lucia North
Ideeën voor Afbeeldingen(AN): Ik wil er graag een blonde meid in, maar zonder gezicht. Ook een jongen met donker haar en zonder gezicht. Een boog
met pijl is ook handig evenals een zwaard. Een kasteel wil ik er het liefste ook in verwerkt hebben.
Het verhaal speelt zich af in de middeleeuwen, dus moderne plaatjes liever niet c:
Plot: In de middeleeuwen waren er vele rijken die bondgenoten waren, maar langzamerhand vijanden werden. Het rijk van koning George is aangevallen door hun vroegere bondgenoot. Koning William heeft het rijk in handen en zorgt dat niemand, maar dan ook niemand ontsnapt. Hij brengt allen naar zijn rijk en laat de lijken van de strijd daar liggen, zelfs al zijn het zijn eigen mannen. George en zijn vrouw Adelaide worden in een gevangenis gezet en de andere kiezen; of je sluit je bij William aan of je rot je hele leven in de cel.
De dochter van de koning en koningin, Demetris, had zich verstopt onder de lijken en pakt een paar wapens waarna ze opzoekt gaat. Vast besloten haar ouders en het volk terug te halen. Op haar weg ontmoet ze Sandor, een jongeman die op weg blijkt te zijn naar dat rijk voor handel. Ze verzint dat ze de dochter van een van een ridder, genaamd Tris Reed en reist met hem mee. Dan komen ze onderweg een groep ridders van de koning tegen, waarvan één die bij haar rijk hoorde. Sandor wordt ontvoerd en Tris is vast besloten om hem terug te halen. Een groot deel van de ridders wordt door haar gedood, maar ze wordt bijna verraden door haar ex-ridder, Kristoff. Uiteindelijk wilt Sandor weten wie ze echt is, en of hun vriendschap wel echt was.
Tris moet meer dan enkel bijna haar leven wagen om in koning Williams rijk te komen, en of het het waard is?
Stemming(AN): Mysterieus en spannend.
In de middeleeuwen waren er vele rijken die bondgenoten waren, maar langzamerhand vijanden werden. Het rijk van koning George is aangevallen door hun vroegere bondgenoot. Koning William heeft het rijk in handen en zorgt dat niemand, maar dan ook niemand ontsnapt. Hij brengt allen naar zijn rijk en laat de lijken van de strijd daar liggen, zelfs al zijn het zijn eigen mannen. George en zijn vrouw Adelaide worden in een gevangenis gezet en de andere kiezen; of je sluit je bij William aan of je rot je hele leven in de cel.
De dochter van de koning en koningin, Demetris, had zich verstopt onder de lijken en pakt een paar wapens waarna ze opzoekt gaat. Vast besloten haar ouders en het volk terug te halen. Op haar weg ontmoet ze Sandor, een jongeman die op weg blijkt te zijn naar dat rijk voor handel. Ze verzint dat ze de dochter van een van een ridder, genaamd Tris Reed en reist met hem mee. Dan komen ze onderweg een groep ridders van de koning tegen, waarvan één die bij haar rijk hoorde. Sandor wordt ontvoerd en Tris is vast besloten om hem terug te halen. Een groot deel van de ridders wordt door haar gedood, maar ze wordt bijna verraden door haar ex-ridder, Kristoff. Uiteindelijk wilt Sandor weten wie ze echt is, en of hun vriendschap wel echt was.
Tris moet meer dan enkel bijna haar leven wagen om in koning Williams rijk te komen, en of het het waard is?
Stemming(AN): Mysterieus graag.
Genre: Avontuur, drama en fantasy.
The monsters running wild inside of me. I'm faded