Ik heb momenteel drie verhalen waar ik actief aan schrijf. Namelijk Someone Lovely, Black Rose en een inactieve. Het twee verhalen spelen zich af in Harry's vijfde en zesde jaar en het andere speelt zich af in de tijd van de Marauders. Drie HP-gerelateerde verhalen dus. Dit is niet als reclame -als jullie willen lezen, mag altijd ;p - maar zodat jullie weten wat voor iets ik schrijf.
Nu, ik heb al twee ideeën een tijdje in mijn hoofd en ik vroeg mij af welke jullie het leukste vonden of zelf zouden doen op afweging.
Een supernatural fanfiction (in het Engels)
+ Ik loop met dit idee als sinds ik Supernatural heb gekeken aka de zomer.
+ Op deze manier leer ik effectief literatuurstudie te doen om een verhaal te schrijven.
+ Ik oefen het Engels schrijven hiermee.
- Het is niet echt geschikt voor Quizlet en voor mezelf schrijven is nutteloos, dat doe ik wel in mijn hoofd.
- Supernatural is tien seizoenen lang en zo lang ben ik ook van plan te schrijven.
- Ik ben bang dat de combinatie van heftige literatuurstudie en het aantal seizoenen me gauw gaat tegenwerken.
Een uitgewerkte RPG-idee van mij: 'Let is snow'
+ Makkelijk uit te werken, niet zo veel na te zoeken.
+ Ik vind het super leuk, niet zo serieus als de andere.
+ Ik kan mezelf schrijftechnieken aanleren zoals in de hij/zij-vorm, wat ik nu nog moeilijk vind en ik leer OP te schrijven.
- Met het andere idee loop ik al veel langer rond.
- Veel persoonlijkheden die uitgewerkt moeten.
- Er is geen verhaallijn. Het is gewoon een beschrijving van een leven.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt