- Harry Potter and the Deathly Hallows part II (als "gezinscadeau" kregen we part I, dus nu is de collectie EINDELIJK compleet)
- twee chocoladeletters
- oortjes
- kousen
- douchegel
- album van P!nk (The Thruth About Love)
Dus ik ben blij^^.
Nu ben ik dus benieuwd of jullie ook cadeautjes hebben gekregen, en dan ook wat voor cadeautjes!
Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand
Een mand voor op mn fiets, een tel hoesje waar je op kan tekenen, Just Dance 2015 en een nieuwe tas^^ niet veel, maar die tas is wel een tas die ik heel graag wilde (ik ben tassen verslaafd) en dus ben ik blij. Maar dat is alleen met mijn familie; met surprises met vriendinnen heb ik drie zakken M&Ms gekregen (ik ben verslaafd) en een Deathly Hallows ketting ^^
Een prachtig horloge (bordeauxrood met goud), Divergent in het Engels, wat me helaas een achterstand op huiswerk aan her opleveren is door het verslavende effect ervan, een paar sokken, nieuwe oortjes, een chocoladeletter, een uitgebreide tekenset en tekenblok en een set van allemaal stickers -degenen die je op pagina's in je tekstboek plakt die van belang zijn en waarvan ik de naam vergeten ben. Ik ben heel erg verwend en blij. (:
[ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 23:01 ]
"Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."
Pastelkrijt, kleurboek voor volwassenen, stempels en stempelkussentjes, zakwarmers (nooit gedacht dat deze dingen zo awesome zouden zijn:)),acrylverf, een supercoole mini-jutenzak, waar mijn moeder de eerste letter van mijn naam op geborduurd heeft, gevuld met chocolade en pepernoten, blowpens en door mijn moeder gemaakte bloemetjes.