• I can't escape this now
    Unless you show me how

    When you feel my heat
    Look into my eyes
    It’s where my demons hide
    It’s where my demons hide
    Don’t get too close
    It’s dark inside
    It’s where my demons hide
    It’s where my demons hide












    I am not your friend.
    I am an animal who dreamend he was a man.
    But the dream is over and the beast is awake.
    And I will come for you, because its my nature










    ~ Gebaseerd op de X-men story's
    ~ Altijd leesbaar, ook voor mensen die nog nooit X-men hebben gezien.
    ~ Volgt niet de originele verhaallijn
    ~ Ik schrijf wanneer ik wil, ik wil schrijven voor de lol en niet voor de abbo's.




    Waar gaat het over

    Maya Roxell is een eenzame mutant met een pijnlijk verleden waar ze nog altijd moeite mee heeft. Bij toeval komt ze een andere mutant met dezelfde mutatie tegen, Logan. Ze vertrouwt hem volledig en is van plan om met hem een nieuw leven op te bouwen. Maar alles gaat fout als Logan omkomt bij een overval en haar hart gebroken is. Als ze een andere mutant, Victor Creed, tegenkomt, besluit ze ook hem te vertrouwen, ondanks dat ze nog steeds rouwt om het verlies van haar vriend. En daarnaast beginnen twijfels parten te spelen, want hoe kon Logan precies dezelfde mutatie als Logan hebben? En waarom was er geen lichaam te vinden na het ongeluk?
    Ondertussen laat Victor haar de donkere kant van het leven zien. Ze komt terecht in een wereld van moord en angst waar geen ontsnappen aan is.


    Just so you know, ik wilde dit promoten nadat het een jaar lang stil had gestaan, want ik ben van plan om a.s. maandag weer verder te gaan!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 20:01 ]