Hey hey!
Ik heb dit jaar een heleboel kerstcadeaus te maken (kopen mag ook, maar maken vind ik leuker) en ik had het idee om kofiekoppen te kopen en daar dan iets op te tekenen. (Zeggen jullie koppen of tassen? Ik weet niet of het een Vlaams woord is.)
Maar goed, ik heb dus opgezocht hoe ik dat het best kan aanpakken en ik vind zo veel verschillende versies op het internet dat ik er niet meer naar uit kan. Welk soort tassen, welke stiften, hoe lang je de tassen best in de oven steekt, op hoeveel graden, of je hen best op voorhand wast.... Over alles bestaan verschillende ideeën.
Ik vroeg me dus af of er Quizletters zijn die dit idee al uitgeprobeerd hebben, op welke manier en wat de resultaten waren. Zou ik normale viltstiften kunnen gebruiken of moet ik van die speciale stiften gaan kopen? Ik denk niet dat ik het dan doe, want dan gaat het waarschijnlijk iets te duur uitvallen.
En jullie mogen natuurlijk ook ideetjes geven over wat er op de tassen komt, maar daar heb ik wel al veel ideeën voor. :')
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.