• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17


    Song of the night sinds 4 december: Booty van Jennifer Lopez en Iggy Azalea

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Nothing But Thieves van Graveyard Whistling
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 23:40 ]


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Dankje.

    Omg, sorry Cherona. Nu schaam ik mij echt. Dat was niet de bedoeling, maar kon ik natuurlijk ook niet weten.


    Haha kon je ook niet. Hij is ervan bijgekomen hoor, vooral toen ik zei dat je mijn WWE maatje was. Ghehehe. Maar het was grappig, dus don't worry. He's fine, I'm fine. xd Ik heb minimaal tien minuten gelachen, waardoor zowel mijn kaken als mijn buik pijn deden. Dus you did good. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Haha kon je ook niet. Hij is ervan bijgekomen hoor, vooral toen ik zei dat je mijn WWE maatje was. Ghehehe. Maar het was grappig, dus don't worry. He's fine, I'm fine. xd Ik heb minimaal tien minuten gelachen, waardoor zowel mijn kaken als mijn buik pijn deden. Dus you did good. ;D


    Ja maar ik heb je wakker gemaakt door hem te laten schrikken Ö


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Ja maar ik heb je wakker gemaakt door hem te laten schrikken Ö


    Oh ik slaap snel hoor. c: Ik heb hem uitgelachen, maar like drie tellen later snurkte ik de buren alweer haast wakker. xd No worries, ik ben een makkelijke slaper.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Oh ik slaap snel hoor. c: Ik heb hem uitgelachen, maar like drie tellen later snurkte ik de buren alweer haast wakker. xd No worries, ik ben een makkelijke slaper.


    Haha xp


    16 - 09 - '17

    En dan kom je ineens dit tegen op Facebook:



    :W :W :W


    26 - 02 - '16

    Haha


    16 - 09 - '17

    @Erieka Je hebt er ook één waarbij ze zeggen dat Lady GaGa van de songtekst een hoed heeft gemaakt. :')

    Bij Q-music heb je een duo dat samen een radioprogramma heeft en heel toevallig heten mijn schoonbroertje en zusje hetzelfde als die twee van de radio.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    @Erieka Je hebt er ook één waarbij ze zeggen dat Lady GaGa van de songtekst een hoed heeft gemaakt. :')

    Bij Q-music heb je een duo dat samen een radioprogramma heeft en heel toevallig heten mijn schoonbroertje en zusje hetzelfde als die twee van de radio.


    Geniaal, haha


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo pissig hè? Die klootzak van een ex-vriend gaat dus toch door met z'n opleiding, in plaats van afhaken. Ik had zo graag gezien dat hij op z'n bek ging en later zou eindigen in zo'n gemeentetuintje of in een put als putjesschepper. :c

    IK HAAT HEM, IK HAAT HEM, IK HAAT HEM!!!!


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    Ik ben zo pissig hè? Die klootzak van een ex-vriend gaat dus toch door met z'n opleiding, in plaats van afhaken. Ik had zo graag gezien dat hij op z'n bek ging en later zou eindigen in zo'n gemeentetuintje of in een put als putjesschepper. :c

    IK HAAT HEM, IK HAAT HEM, IK HAAT HEM!!!!



    Daar is jammer genoeg niet veel aan te doen. Ik kan wel begrijpen dat hij ermee door wil gaan als het zijn ding is.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Daar is jammer genoeg niet veel aan te doen. Ik kan wel begrijpen dat hij ermee door wil gaan als het zijn ding is.


    Je wil niet weten wat hij over mij gezegd heeft toen het uitging, dan redeneer je wel anders..
    Die klootzak heeft me helemaal zwart gemaakt.


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Je wil niet weten wat hij over mij gezegd heeft toen het uitging, dan redeneer je wel anders..
    Die klootzak heeft me helemaal zwart gemaakt.


    Ik wil best snappen dat het ontzettend kut is dat hij nog op je school zit ondanks alles (waar ik niks van weet). Maar dat wil niet zeggen dat hij niet mag kiezen om te blijven. Ik trek echt geen partij voor hem, want ik ken hem helemaal niet en ik weet echt niet wat er gebeurd is. Maar nogmaals begrijp ik echt wel dat hij ermee door wil.


    16 - 09 - '17

    Erieka, ik snap je woede hierin. Mijn ex had dat ook gedaan, gelukkig konden wij verschillende kanten op gaan en heb ik die persoon daarna nooit meer gezien. Ook gelijk nummer geblokkeerd, van social media verwijderd. Dan kan ik er niets van bijhouden - anders zou het me alleen maar frustreren. En ik wist dat ik verder moest gaan. Zulke mensen zijn onze emoties niet waard, niet de positieve, maar vooral niet de negatieve. Ik snap je helemaal, maar het heeft geen zin. Slechte mensen krijgen altijd alles, dat is wat ik gezien heb. De goede persoon moet wachten op goede dingen, terwijl de slechte persoon overal mee wegkomt en alles maar toegereikt krijgt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Omg wijf, serieus? Ik word echt gek van dat onnozel wijf op Komen Eten, ze lacht met alles en dat echt met tien verschillende lachjes. Ze maakt zichzelf alleen maar belachelijk op tv, ze is zo irritant!


    16 - 09 - '17

    Kayfabe schreef:
    Erieka, ik snap je woede hierin. Mijn ex had dat ook gedaan, gelukkig konden wij verschillende kanten op gaan en heb ik die persoon daarna nooit meer gezien. Ook gelijk nummer geblokkeerd, van social media verwijderd. Dan kan ik er niets van bijhouden - anders zou het me alleen maar frustreren. En ik wist dat ik verder moest gaan. Zulke mensen zijn onze emoties niet waard, niet de positieve, maar vooral niet de negatieve. Ik snap je helemaal, maar het heeft geen zin. Slechte mensen krijgen altijd alles, dat is wat ik gezien heb. De goede persoon moet wachten op goede dingen, terwijl de slechte persoon overal mee wegkomt en alles maar toegereikt krijgt.


    Ja, ben ook woedend, maar je hebt wel gelijk. Hij verdient al die aandacht niet. Moge wie goed doet, goed ontmoeten en wie slecht doet, slecht ontmoeten.


    26 - 02 - '16