• … heb ik nu eens voor een username gekozen die niets met bands, series en boeken te maken heeft.
    Nu heb ik geen heel speciale reden, behalve dat ik schorpioenen gewoon bijzondere dieren vind. ^^
    En het verbaasde me eigenlijk behoorlijk dat de naam nog niet bezet was, want hij klinkt cool.

    Hebben jullie wel eens een username gehad die naar een dier verwees? (:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 20:12 ]

    Nu ik al aardig wat usernames gehad heb, ben ik eigenlijk wel benieuwd welke jullie de leukste vinden. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat leuk!


    16 - 09 - '17

    Nu moest ik eigenlijk aan Scorpius denken. Hihi.

    leuke naam! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Nu moest ik eigenlijk aan Scorpius denken. Hihi.

    leuke naam! (:


    Haha. Ja, dat ook wel. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Awesome. Ik heb geen usernamen met verwijzingen naar dieren gehad, nog niet tenminste.

    De leukste oude van je is: Ensiferum

    Ah, nu snap ik ook waarom ik in de war was met OakenshieId (met i) en Oakenshield. Ik kwam er maar niet achter.

    Smuttler schreef:
    Awesome. Ik heb geen usernamen met verwijzingen naar dieren gehad, nog niet tenminste.

    De leukste oude van je is: Ensiferum

    Ah, nu snap ik ook waarom ik in de war was met OakenshieId (met i) en Oakenshield. Ik kwam er maar niet achter.


    Haha, heel Q op zijn kop. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId, omdat ik daar aan ben gewend! Je had toch ook Prologue, dacht ik. (;
    Mij verbaasde het ook, maar dat wist je al. :P

    Ik heb zelf niet echt een username gehad dat naar een band of dier verwijst, alleen naar woorden geloof ik, behalve mijn eerste die dom is. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Scorpion schreef:
    (...)

    Haha, heel Q op zijn kop. :'D
    Indeed! (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oh. Jij bent het.
    Daar kwam ik pas achter door die pol xp

    Leuke nieuwe username! Wordt weer wennen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 20:14 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Herzschmerz schreef:
    OakenshieId, omdat ik daar aan ben gewend! Je had toch ook Prologue, dacht ik. (;
    Mij verbaasde het ook, maar dat wist je al. :P

    Ik heb zelf niet echt een username gehad dat naar een band of dier verwijst, alleen naar woorden geloof ik, behalve mijn eerste die dom is. (':


    Ja, dat klopt. En ik had ook nog Venomis en SYNxGATES en nog twee mislukten, maar er konden er maar zes in de poll. D:
    Dus toen heb ik maar de bekendste gedaan. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt. En ik had ook nog Venomis en SYNxGATES en nog twee mislukten, maar er konden er maar zes in de poll. D:
    Dus toen heb ik maar de bekendste gedaan. C:
    Ahja, begrijpelijk!
    Zijn inderdaad de bekendsten!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.