• Nou, het is eigenlijk best een lang verhaal, dus ik zou het erg waarderen moesten jullie het lezen.(flower)
    Ik heb een vriendin, genaamd Roxanne*, en ze is 11 jaar oud. Ik kreeg gister van haar te horen dat ze zichzelf sneed, en dat ze dat deed omdat ze het van haar nicht heeft geleerd. Ook denkt ze dat ze dan meer 'emo' is. Ze heeft op haar arm de voorletter van haar ex-vriendjes naam geschreven. Ik werd dus hartstikke boos op haar, zo van: 'Dat moet je echt nooit meer doen!' Ze begreep dat ik boos werd, en heeft belooft het nooit meer te doen. Ze zat zelfs te huilen achter haar computer, uit schuldgevoel. Ze heeft me ook verteld dat Melanie*, een vriendin van haar, zichzelf ook snijdt. Dit omdat Roxanne het dus ook doet. Gister toen ik boos was geworden op Roxanne dat ze het niet meer moest doen, was Melanie er niet bij, en kon ik haar dus niet waarschuwen. Vandaag, eigenlijk net, was ze online op msn en vroeg of ze zichzelf snijdde. Ja:D, antwoordde ze, met een grote big-smile. Ik was verbaasd, en liet dat dus ook merken. Dus toen zei ze dat het geen pijn deed. Ik vroeg waarom ze dat deed. Het is leuk, antwoordde ze. Het doet geen pijn hoor, ik raak eraan gewend, zei ze, nog steeds met een grote big-smile. Ik zei dus: 'Hallo, dat moet je dus echt niet meer doen!' Toen ging ze me uitlachen. 'Maak je niet zo bezorgd jij!' zei ze, het is niks en het doet heus geen pijn. Ik had geen zin om net als gisteren boos te worden, dus heb ik aan Roxanne gevraagt of ze Melanie wilde waarschuwen. Ze zou het doen, maar nu zit Melanie mij de hele tijd uit te lachen, dat ik me niet bezorgd moet maken, en dat het helemaal geen pijn doet ofzo. Ze spoort gewoon niet, en ik ben bang dat er iets ergs met haar zal gebeuren..

Bedankt als je dit helemaal hebt gelezen. Ik zou je nog meer dankbaar zijn als je een reactie zou neerdroppen.:Y)

xje

* De namen zijn wegens privacy verandert.

ok

Een meisje uit mijn dorp wil zelfmoord plegen en ze lacht er gewoon mee. Ook aandacht te kort dus. -.-' & als je het uit haar hoofd wil praten begint ze te lachen.

The aliens are attacking from mars! ö

das kinda sick.. sorry hoor maar neimand sou sich snijden uit plesier that's what I think xP

We can only learn to love by loving.

(...)
    En die Nicht spoort al helemaal niet!! Je wilt tog het beste voor je Failie!! en gaat ze tog niet leren jezelf te snijden,,
    en vraagje, wat valt er aan jezelf snijden in Godsnaam te leren >.<
    Ik heb het tog ook uitMezelf 'Geleert'' en ik kon helle mooie Hardjes in me been kerfen!
    Je er staat een hartje in me been. Ik was gebroken, en ik verzeker je, het doet Geheid pijn! dus ik weet niet hoor. >.<
    Ik heb er zo hard spijt van, nu moet elke keer als ik ga zwemen, dat ding verberegen en,, alles! het is een ding dat ik nooit meer van me leven zal doen, en dat is mezelf Snijden!

Idd! toen mij moeder de achter kwam (nadat ik het een soort van had gesegt door sguldgevoelens, Wnt het viel haar self niet op de krassen><) toen werd se opeens bezorgt enseu en sei se als ik het nog 1 keer sou doen dat se me naar een spygiater sou stuuren. En toen ging se dus telkes mijn armen kijken,Ben ik ook op me been verder gegaan><
    En als je gaat zwemmen of omkleden word je er dus telkes aan herrindert ,en als je T-shirt aanhebt ><
    En dan wil je die littekens so graag weg ,maar je moet er je hele leven mee leren leven ¬¬'

Crack a bottle

Hmmm, sorry dat ik het zeg maar ik vind die Melanie (wow is echt raar om de naam 'Melanie' te typen over een ander x'D 'k heet zelf ook Melanie x'D) een beetje meeloopt en denkt dat ze stoer is door dat te doen :S
    Ik denk dat je haar echt zult moeten laten zien dat dat gewoon erg en gevaarlijk kan zijn en al helemaal niet stoer!

Dat doet ze dus ook, maar nu haar vriendin, Roxanne dus, is gestopt, gaat zíj nog door, omdat ze er gewend aan is geraakt ofzo?:s
    x

ok

OMG
    Madena
    Dat vind mij Vriendin het ook
    Ik & Esmaye doen er alles aan
    Maar het helpt gwn niet
    Maarr ga naar haar ouders ofso?

das kinda sick.. sorry hoor maar neimand sou sich snijden uit plesier that's what I think xP

Eerlijk gezegt denk ik dus ook dat er meer achter zit.. maar goed. Ze zegt dus dat ze het van Roxanne heeft, tenminste, Roxanne zegt dat.
    x

ok

OMG
    Madena
    Dat vind mij Vriendin het ook
    Ik & Esmaye doen er alles aan
    Maar het helpt gwn niet
    Maarr ga naar haar ouders ofso?

Ik ken haar ouders niet persoonlijk, en haar moeder die weet ervan. Ze heeft haar moeder duidelijk gemaakt dat ze het niet meer zou doen, maar goed, ik ken haar ouders dus niet goed. ><
    x

ok

(...)
    Dat doet ze dus ook, maar nu haar vriendin, Roxanne dus, is gestopt, gaat zíj nog door, omdat ze er gewend aan is geraakt ofzo?:s
    x

het kan idd verslafend zijn ..
    Ik heb ook een keer een glas die nog in me kamer stond kapot gesmeten..omdat ik nixx scherps had >< En ik bn der egt niet trots op hoor ¬¬'

Crack a bottle

Ik zou dr succes wensen.

blame the bully.

(...)
    x

Hmmm, ik moet eerlijk zijn dat ik daar al niet zoveel van weet, maarjah wie weet kan het wel zijn uit gewoonte en gewenning. Hmmm, je zult denk ik er een duidelijke afspraak mee moeten maken dat ze dat niet doet, en als je er achter komt dat ze dat toch nog doet, haar ouders verwittigen :/ Dit kan zo niet verder, dat moet zij eigenlijk ook wel beseffen!ö

Maak de deal dat als ze stopt dat haar ouders het niet te weten komen, maar eenmaal je weet dat ze het nog doet, haar ouders inlichten. Die zien die vriendin misschien toch wat meer en kunnen haar in het oog houden.

If you had never come out of the blue, I would've stay

(...)
    Ik heb ook een keer een glas die nog in me kamer stond kapot gesmeten..omdat ik nixx scherps had >< En ik bn der egt niet trots op hoor ¬¬'

Het ligt gewoon aan haarzelf denk ik, zij is nog te jong om te begrijpen wat voor problemen het allemaal opbrengt, en ze denkt dat ze er alleen maar 'leuker' door wordt. Ze zegt dat ze het zelfs heeft gedaan op het schoolplein, met al haar vrienden om d'r heen.:| Like; dat is wel AandachtTeKort, maar ze moet wel nodig stoppen!
    x

ok

Ik zou dr succes wensen.

Jaah wens ze inderdaat erg veel succes^^

(...)

Ach weet je, ik vind het eigenlijk juist heel moedig van je dat je hier dingens zegt, waar je dan eigenlijk niet trots op bent, maar zo wel mensen kan helpen^^
    Da's echt super lief van je.^^

If you had never come out of the blue, I would've stay

(...)
    Eerlijk gezegt denk ik dus ook dat er meer achter zit.. maar goed. Ze zegt dus dat ze het van Roxanne heeft, tenminste, Roxanne zegt dat.
    x

Zeg maar dat ze er hard spijt van gaat krijgen,dat heb ik nu.
    Maar gelukkig heelt m`n huid snel,dus je ziet heel weinig.
    Maar af en toe als het slecht gaat,ga ik met een sleuteltje weer snijden.
    Maar da`s allang niet meer..
    Maar t`is ook dat ik er écht niet blij mee ben.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

(...)
    Ach weet je, ik vind het eigenlijk juist heel moedig van je dat je hier dingens zegt, waar je dan eigenlijk niet trots op bent, maar zo wel mensen kan helpen^^
    Da's echt super lief van je.^^

Ik ben gwn lief ^^ [/ego]
    Maar liever seg ik het ook niet,maar ik weethoe veel pijn je je erzelf en anderen ermee kunt doen.. drm wil ik dat juist mensen laten weten,en dat ze het egt niet moeten gaan doen.. Ookal moet ik dan dingen vrijgeven die ik liever geheim wil houden.
    Ik heb een fout gemaakt ,en ik wil niet dat anderen die fout ook maken, want ik weet van mezelf dat je er aan het einde kapot aan gaat.

Crack a bottle