• Hallo!

    Ik ben op zoek naar maffe, grappige, interessante verhalen over jouw ervaring met Disney. Dit kan over een film gaan, een Disney product, Disneyland... eigenlijk alles wat met Disney te maken heeft.

    Het is onderdeel van een schoolproject (voor het vak burgerschapscompetenties). Als je wil dat ik je naam noem in het project, laat het me dan weten. Je mag ook anoniem blijven.

    Het project moet vóór woensdag 3 december af zijn, dus daarna hoef je niets meer te sturen. En nee ik ben niet lui, ik heb de opdracht pas op vrijdag gekregen :''(

    In ieder geval heel erg bedankt!

    x carlgrimes

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 16:31 ]


    dream on

    Ik dacht vroeger dat het Disnep heette door het logo dat er een beetje vaag uitziet. Ik dacht dat je het schreef als Disnep en het uitsprak als Disney, maar toen kwam ik er twee jaar geleden achter dat je het dus ook gewoon schrijft als Disney en niet als Disnep.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MrsSheen schreef:
    Ik ben zelf een paar keer in Disneyland geweest maar altijd voordat ik in de rij ga staan overleg ik ook of er iemand mee wil. Ik zelf ben 2 jaar geleden aan mijn knie geopereerd en heb sindsdien gewoon problemen met lopen heel erg. Maar ik neem dan altijd een van mijn ouders mee in de rij, en soms kijken mensen dan heel boos als ze mij en mijn vader in de rij zien bij Character Meet en Greets.

    Nou zo gezegd zo gedaan, wij staan in de rij voor Winnie The Pooh, het was Halloween 2012 en we staan in de rij en de rij was zelf gewoon niet zo lang. Ik had toen een gesprek met een vrouw met een kind van 3 jaar die eerder die dag al probeerde op de foto te gaan met Teigetje in het hotel en dat er daar gewoon kinderen doorheen liepen en ouders er gewoon niks van zeggen en hun kinderen gewoon hun gang laten gaan. Ik zei tegen die mevrouw of ze voor wilde gaan en en dat wilde ze niet.
    Wij hebben dan gehad dat een Cast Member ook goed oplette in de rij en ook duidelijk vertelde waar ze heen zouden gaan of wanneer de rij zou aflopen.
    Dus eindelijk nadat ik Winnie The Pooh had ontmoet ik met tranen in mijn ogen van geluk proberen niet te huilen, maar ik was zo gelukkig.

    En die vrouw die achter mij stond die kwam nadat haar kind ook Winnie had gezien naar mij toe en vertelde mij letterlijk hoe ontroert ze was dat mijn vader en ik zo gelukkig waren en ze vond het zo lief dat ik mijn meeting met Winnie wilde laten wachten om haar kind gelukkiger te maken.


    Aahw :3
    Deze komt ook in m'n project :')


    dream on

    JamesPotter schreef:
    Ik dacht vroeger dat het Disnep heette door het logo dat er een beetje vaag uitziet. Ik dacht dat je het schreef als Disnep en het uitsprak als Disney, maar toen kwam ik er twee jaar geleden achter dat je het dus ook gewoon schrijft als Disney en niet als Disnep.


    Ha daar raakte ik vroeger nou ook al van in de war. Toen heeft m'n moeder me gelukkig verbetert voordat ik ergens anders dezelfde fout kon maken :p

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 6:30 ]


    dream on

    carlgrimes schreef:
    (...)

    Nice! Ik denk wel dat ik je verhaal kan gebruiken want ik heb zelf ook nog nooit van Balto gehoord hahaha

    Niet? Die is écht de moeite waard om te kijken hoor! Ofja, dat vond ik vroeger altijd, ik weet niet hoe het zou zijn als ik m nu kijk xd Ik ben altijd bang als ik nu de Disney films van vroeger terug kijk, ik nu ik volwassen ben, er met een hele andere blik heen kijk en het mijn jeugd verpest :')
    Maar ik vond Balto vroeger echt geweldig! T gaat over n aantal sledehonden die medicatie moeten halen, omdat er in t dorp veel zieke mensen zijn, waaronder ook veel kinderen (of t waren allemaal zieke kinderen, dat weet ik niet meer). En Balto is de straathond, maar hij mag toch mee op slede om de medicatie te halen(:


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben eigenlijk heel mijn leven al bezig geweest met Disney. Toen ik klein was, ben ik wel enkele keren in Disneyland Parijs geweest, maar daar herinner ik me niet al te veel van. Ik had superveel Disneyfilms op video, Disneykleertjes, spulletjes en van die dingen. Tijdens mijn hele jeugd kocht/keek ik braaf de nieuwe Disneyfilms, maar verder niet echt iets speciaals.

    Toen ik 11 was ofzo ben ik voor de eerste keer naar Disney World in Florida geweest, en dat heeft bij mij een grote impact heeft nagelaten. Ik heb Disney toen eigenlijk herontdekt, wat merchandise gekocht (die ik nog steeds heb en koester) en natuurlijk op de foto geweest met elk facecharacter dat we maar konden vinden. Enkele jaren later ben ik teruggegaan, en het was alsof ik nooit weggeweest was. Omdat het de eerste keer te lang aanschuiven was, wilde ik toen per se met Ariel op de foto en een handtekening vragen, en toen we na drie kwartier eindelijk bij haar stonden, ben ik gewoon beginnen janken :'D

    Sindsdien ben ik nog twee keer in Disneyland Parijs geweest, maar die bezoeken hebben me nooit echt geraakt zoals toen in Amerika. Er miste magie, ik miste de facecharacters en de gigantische keuze aan merchandise, en het enthousiasme bij andere bezoekers en van die dingen. Wanneer ik nu in een grote stad kom (Parijs, Londen, New York,...) ga ik altijd meteen op zoek naar Disney Stores, of ergens anders zal ik ook de eerste zijn om bij de Disney-spulletjes te kijken.

    Ik heb het enkele jaren op persoonlijk gebied enorm moeilijk gehad, en ongeveer een jaar geleden heb ik mijn liefde voor Disney herontdekt. Sindsdien gaat het veel beter met me, omdat ik dankzij onder andere Disney mensen heb leren kennen die me helpen me beter te voelen, en ik zou me niet kunnen inbeelden dat er een dag voorbijkomt waarop ik niet met Disney zou bezig zijn, of dat ik besluit om de nieuwe Disneyfilms niet te kopen/kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Constantine schreef:
    (...)
    Niet? Die is écht de moeite waard om te kijken hoor! Ofja, dat vond ik vroeger altijd, ik weet niet hoe het zou zijn als ik m nu kijk xd Ik ben altijd bang als ik nu de Disney films van vroeger terug kijk, ik nu ik volwassen ben, er met een hele andere blik heen kijk en het mijn jeugd verpest :')
    Maar ik vond Balto vroeger echt geweldig! T gaat over n aantal sledehonden die medicatie moeten halen, omdat er in t dorp veel zieke mensen zijn, waaronder ook veel kinderen (of t waren allemaal zieke kinderen, dat weet ik niet meer). En Balto is de straathond, maar hij mag toch mee op slede om de medicatie te halen(:


    O hij klinkt echt heel leuk! c:


    dream on

    Prancer schreef:
    Ik ben eigenlijk heel mijn leven al bezig geweest met Disney. Toen ik klein was, ben ik wel enkele keren in Disneyland Parijs geweest, maar daar herinner ik me niet al te veel van. Ik had superveel Disneyfilms op video, Disneykleertjes, spulletjes en van die dingen. Tijdens mijn hele jeugd kocht/keek ik braaf de nieuwe Disneyfilms, maar verder niet echt iets speciaals.

    Toen ik 11 was ofzo ben ik voor de eerste keer naar Disney World in Florida geweest, en dat heeft bij mij een grote impact heeft nagelaten. Ik heb Disney toen eigenlijk herontdekt, wat merchandise gekocht (die ik nog steeds heb en koester) en natuurlijk op de foto geweest met elk facecharacter dat we maar konden vinden. Enkele jaren later ben ik teruggegaan, en het was alsof ik nooit weggeweest was. Omdat het de eerste keer te lang aanschuiven was, wilde ik toen per se met Ariel op de foto en een handtekening vragen, en toen we na drie kwartier eindelijk bij haar stonden, ben ik gewoon beginnen janken :'D

    Sindsdien ben ik nog twee keer in Disneyland Parijs geweest, maar die bezoeken hebben me nooit echt geraakt zoals toen in Amerika. Er miste magie, ik miste de facecharacters en de gigantische keuze aan merchandise, en het enthousiasme bij andere bezoekers en van die dingen. Wanneer ik nu in een grote stad kom (Parijs, Londen, New York,...) ga ik altijd meteen op zoek naar Disney Stores, of ergens anders zal ik ook de eerste zijn om bij de Disney-spulletjes te kijken.

    Ik heb het enkele jaren op persoonlijk gebied enorm moeilijk gehad, en ongeveer een jaar geleden heb ik mijn liefde voor Disney herontdekt. Sindsdien gaat het veel beter met me, omdat ik dankzij onder andere Disney mensen heb leren kennen die me helpen me beter te voelen, en ik zou me niet kunnen inbeelden dat er een dag voorbijkomt waarop ik niet met Disney zou bezig zijn, of dat ik besluit om de nieuwe Disneyfilms niet te kopen/kijken.


    Aahw jouw verhaal vind ik ook zo mooi. Ik begrijp je overigens helemaal. Bij mij is het dan weer niet mijn liefde voor Disney die me door het leven helpt, maar mijn liefde voor theater en tv series. Maar ja, zelfde principe dus.


    dream on

    Ik ben met de klas in Disneyland Parijs geweest en heb ook dat hotel daar overnacht. ^^ Maar ik was toen 6-7 jaar, dus veel weet ik er niet meer van. Ik vond het wel heel leuk, maar het was redelijk druk. Aan sommige Disneykarakters (dus gewoon verklede mensen van het pretpark zelf) vroegen we handtekeningen.
    De kamer van het hotel waar ik in sliep was mooi maar neutraal. Het enige dat er Disney-achtig was, waren de zeepjes met de afdruk van Mickey Mouse erin. Die mocht ik mee naar huis nemen als souvenir. :)


    Ik wil een tuin vol egels

    carlgrimes schreef:
    (...)

    Aahw jouw verhaal vind ik ook zo mooi. Ik begrijp je overigens helemaal. Bij mij is het dan weer niet mijn liefde voor Disney die me door het leven helpt, maar mijn liefde voor theater en tv series. Maar ja, zelfde principe dus.


    Musicals en show tunes zijn even heilig :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    (...)

    Musicals en show tunes zijn even heilig :'D



    MUSICALS >3


    dream on