Circle! Het is een zeer verslavende app op je smartphone of tablet. Voor zover ik weet is het beschikbaar op de App & Play Store, iOS en Android dus. (Zelf heb ik Android). Maar in ieder geval, het is een cirkel in een lijn zeg maar, maar de cirkel mag de lijn niet aanraken. Dus de lijn mag er wel doorheen, maar de lijn mag je niet aanraken. De cirkel gaat door, en als je klikt gaat de cirkel iets naar beneden of naar boven, maar klik niet te vaak, want dan is de kans zeer groot dat je af gaat. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar wel een leuk spel. En als je het spel speelt, dan snap je wat je moet doen. Mijn record is er 12.
Het is gemaakt van een bedrijf, Ketchapp, die onder anderen ook Stick Hero heeft gemaakt, ook voor iOS en Android. Dat spel is ook zeer verslavend, maar wel lastiger, vind ik zelf. :') Vandaar ook dat mijn record daar pas 5 is. c:
En nu is de vraag, wat soort apps vinden jullie leuk? Behalve Stick Hero en Circle speel ik ook Jetpack Joyride, Candy Crush Soda Saga, RETRY en Stick Run. Hebben jullie nog leuke spelletjes wat ik sowieso moet installeren? Ik verveel me op het moment een beetje, en misschien weten jullie een paar leuke? c;
Some people are art and do art at the same time