• Die spellen lijk mij ontzettend gaaf. Ik ben geen gamer, alles behalve, maar nadat ik twee boeken had gelezen over assassins creed kwam ik er achter dat er spellen zijn. Ik weet dat de boeken en de spellen/games niet hetzelfde zijn. Maar wat ik ervan heb gezien, is het gewoon zo mooi. Omdat ik al heel lang van geschiedenis hou en dit zich af speelt in het verleden, vind ik het toch wel heel erg gaaf.

    Dus ik vroeg mij af of deze spellen ook verkrijgbaar zijn voor op een pc?

    Want ik heb wel gezien dat je ze kan spelen op een xbox en dat soort spelcomputers, maar daar heb ik geen verstand van en ik denk niet dat ik zoiets ga kopen dus vandaar mijn vraag.


    Physics is awesome

    Da's ook heel lastig om op Google te vinden natuurlijk (; "Assassins creed PC" wauw.. maar oké, ja, ze zijn er voor de PC, want PC is beste voor gamen eh ;D
    Echter vind ik de spellen niks, het lijkt allemaal super nice en awesome om Assassin te zijn etc. maar je aanvallen hangen aan knopjes vast en zo realistisch is t allemaal niet. maar goed, meningen verschillen en dit is mijne ;D
    ik zeg: GEEN aanrader, verspilling van geld.


    It's high noon.

    Ik ben een fan van de games xd
    Dus ja, ze zijn voor de PC verkrijgbaar xd want ik speel ze puur op de pc.
    De beste zijn assassins creed 2 met Ezio Auditore xd
    Er is sindskort ook al een nieuwe uit van assassins creed namelijk unity, maar die heeft veel bugs.
    Maar blijft ongelofelijk leuk om te spelen :D

    Het zijn echt geweldige spellen vooral voor fans. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Robin_Hood schreef:
    Da's ook heel lastig om op Google te vinden natuurlijk (; "Assassins creed PC" wauw.. maar oké, ja, ze zijn er voor de PC, want PC is beste voor gamen eh ;D
    Echter vind ik de spellen niks, het lijkt allemaal super nice en awesome om Assassin te zijn etc. maar je aanvallen hangen aan knopjes vast en zo realistisch is t allemaal niet. maar goed, meningen verschillen en dit is mijne ;D
    ik zeg: GEEN aanrader, verspilling van geld.


    Normaal google ik bijna alles, maar nu stelde ik toevallig een vraag hier voordat ik het op google ging zoeken. Sorry, dat ik niet alles google.


    Physics is awesome

    Kyouma schreef:
    Ik ben een fan van de games xd
    Dus ja, ze zijn voor de PC verkrijgbaar xd want ik speel ze puur op de pc.
    De beste zijn assassins creed 2 met Ezio Auditore xd
    Er is sindskort ook al een nieuwe uit van assassins creed namelijk unity, maar die heeft veel bugs.
    Maar blijft ongelofelijk leuk om te spelen :D

    Het zijn echt geweldige spellen vooral voor fans. :)


    Ezio Auditore (de twee boeken die ik heb gelezen gaan over hem), hij is echt geweldig. Waar heb jij je de games, als ik vragen mag?


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    (...)

    Ezio Auditore (de twee boeken die ik heb gelezen gaan over hem), hij is echt geweldig. Waar heb jij je de games, als ik vragen mag?


    De games heb ik zelf gewoon gedownload eigenlijk xd
    Maar de games gaan ook over andere assassin's dan over Ezio.

    1 gaat over Altaïr (De tijd rond de derde kruistocht, eind middeleeuwen dus)
    2 gaat over Ezio (die ken je al)
    3 gaat over Connor (Amerikaanse Revolutie)
    4 gaat over Edward (Opa van Connor en speelt zich af in de caribbean)
    5 gaat over Arno (speelt zich tijdens de franse revolutie)

    Dat is tot zo ver ik heb gespeeld :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik hoop wel dat je pc voldoet aan de normen van het spel. Mijn laptop is vijf jaar oud (Windows Vista) en daar werken ze niet op.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rekkles schreef:
    Ik hoop wel dat je pc voldoet aan de normen van het spel. Mijn laptop is vijf jaar oud (Windows Vista) en daar werken ze niet op.


    Yeah, de eisen zijn nogal hoog xd
    Vooral bij unity. Maar het heeft ook ongelofelijk mooie graphics.
    Dus ja, xd het zijn wel games die je niet op elke computer/laptop kan afspelen xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kyouma schreef:
    (...)

    Yeah, de eisen zijn nogal hoog xd
    Vooral bij unity. Maar het heeft ook ongelofelijk mooie graphics.
    Dus ja, xd het zijn wel games die je niet op elke computer/laptop kan afspelen xd
    Ja inderdaad. Voor League of Legends moet hij al werken op low graphics :'D (ik haal nooit genoeg fps) maar het is meestal je videocard o.i.d. die niet in orde is ofzo, waardoor de graphics falen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rekkles schreef:
    (...)Ja inderdaad. Voor League of Legends moet hij al werken op low graphics :'D (ik haal nooit genoeg fps) maar het is meestal je videocard o.i.d. die niet in orde is ofzo, waardoor de graphics falen :'D


    Yeah klopt, maar soms kan het ook aan je Ram geheugen liggen xd
    Maar vaak is de videokaart wel het probleem xd Ik heb mijn computer zelf samen gesteld, dus ik ben er vrij zeker van dat hij de meesten spellen wel aardig kan spelen. xd En tot dusver kan ik ze allemaal op minstens high spelen :D

    maar League of legends is toch niet zo zwaar programma/game?
    Of zie ik dat verkeerd? xd Ik speel het namelijk zelf niet


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik speel ze op PC en ben nu Forsaken aan het lezen. Alleen nu met Unity en die bugs kom ik steeds niet verder, dus hopelijk lost Ubisoft het snel op.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh god. Assassin's Creed is mijn leven <3
    Al ben ik niet zo fan van AC 3, Black Flag, Unity en Rogue

    Ezio is zo lekker in de games.

    Alle spellen zijn voor PC te krijgen. Je kan zoeken naar ze op bol.com, maar ze zijn vaak ook tweedehands in gameshops te koop voor een kleine prijs.
    Wel merkte ik met AC 3 dat mijn laptop het niet zo goed aankon, en mijn laptop had ik speciaal gekocht om te gamen. Maar 1, 2, Brotherhood en Revelations zouden op de pc's/laptops van tegenwoordig wel goed werken.

    Ook raad ik aan gewoon bij het eerste spel te beginnen. Met Altaïr. Het spel is misschien niet zo leuk, maar je hebt het in de latere spellen wel "nodig" om de rest te snappen.

    Smuttler schreef:
    Oh god. Assassin's Creed is mijn leven <3
    Al ben ik niet zo fan van AC 3, Black Flag, Unity en Rogue

    Ezio is zo lekker in de games.

    Alle spellen zijn voor PC te krijgen. Je kan zoeken naar ze op bol.com, maar ze zijn vaak ook tweedehands in gameshops te koop voor een kleine prijs.
    Wel merkte ik met AC 3 dat mijn laptop het niet zo goed aankon, en mijn laptop had ik speciaal gekocht om te gamen. Maar 1, 2, Brotherhood en Revelations zouden op de pc's/laptops van tegenwoordig wel goed werken.

    Ook raad ik aan gewoon bij het eerste spel te beginnen. Met Altaïr. Het spel is misschien niet zo leuk, maar je hebt het in de latere spellen wel "nodig" om de rest te snappen.


    Black Flag is toch best leuk :D
    Ik bedoel, je kunt awesome varen! Ik had een awesome schip xd
    En ik vond het verhaal ook nog niet slecht xd Oké ja Connor viel op zich wel wat mee.
    Maar ik vond black flag wel awesome.

    En ja, Unity valt misschien wat tegen, omdat het eigenlijk weinig nieuws heeft vergeleken met black flag.
    Hoewel ik het wel awesome vind dat je je eigenlijk assassins outfit kunt customizen :D

    En Rogue komt pas in 2015 uit voor PC dus daar moet ik nog op wachten.
    Maar dat is de zevenjarige oorlog en heeft als thema verraad heb ik gezien.
    Dus ik ben heel erg benieuwd hoe ze dit gaan doen, omdat volgens de protagonist een meervoudig overloper is xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kyouma schreef:
    (...)

    Black Flag is toch best leuk :D
    Ik bedoel, je kunt awesome varen! Ik had een awesome schip xd
    En ik vond het verhaal ook nog niet slecht xd Oké ja Connor viel op zich wel wat mee.
    Maar ik vond black flag wel awesome.

    En ja, Unity valt misschien wat tegen, omdat het eigenlijk weinig nieuws heeft vergeleken met black flag.
    Hoewel ik het wel awesome vind dat je je eigenlijk assassins outfit kunt customizen :D

    En Rogue komt pas in 2015 uit voor PC dus daar moet ik nog op wachten.
    Maar dat is de zevenjarige oorlog en heeft als thema verraad heb ik gezien.
    Dus ik ben heel erg benieuwd hoe ze dit gaan doen, omdat volgens de protagonist een meervoudig overloper is xd

    Klopt, Black Flag was leuk, en mega zielig (vooral op het eind), maar de verhalen van de eerste 4 spellen vond ik toch leuker.
    Unity en Rogue heb ik nog niet gespeeld. Heb nog geen zin om een xbox one te kopen. O:

    Smuttler schreef:
    Oh god. Assassin's Creed is mijn leven <3
    Al ben ik niet zo fan van AC 3, Black Flag, Unity en Rogue

    Ezio is zo lekker in de games.

    Alle spellen zijn voor PC te krijgen. Je kan zoeken naar ze op bol.com, maar ze zijn vaak ook tweedehands in gameshops te koop voor een kleine prijs.
    Wel merkte ik met AC 3 dat mijn laptop het niet zo goed aankon, en mijn laptop had ik speciaal gekocht om te gamen. Maar 1, 2, Brotherhood en Revelations zouden op de pc's/laptops van tegenwoordig wel goed werken.

    Ook raad ik aan gewoon bij het eerste spel te beginnen. Met Altaïr. Het spel is misschien niet zo leuk, maar je hebt het in de latere spellen wel "nodig" om de rest te snappen.


    In de boeken, tenminste zoals ik hem voorstel in mijn hoofd, is hij ook knap. Maar het gaafste vind ik wel de assassin kleding, vooral de kap.

    Bij mijn laptop kunnen geen cd's dus ik moet sowieso op een andere laptop spelen. Toevallig heb ik net wat gelezen over Altaïr, mij lijkt het wel een interessant spel dus ik ga zeker eens snuffelen in een gameshop als ik er weer een tegen kom.


    Physics is awesome

    Hellblazer schreef:
    Ik speel ze op PC en ben nu Forsaken aan het lezen. Alleen nu met Unity en die bugs kom ik steeds niet verder, dus hopelijk lost Ubisoft het snel op.


    Wat leuk dat je ook een van de boeken leest, lees jij hem in het Engels?


    Physics is awesome