• Verbaasd omdat ik zo plots op radio Veronica kwam, althans. . . niet plots. Ik zat met mijn moeder wat op mijn laptop te scrollen, luisterend naar de radio die het had over toekomstvoorspellers en of ze nou gelijk hadden als ze iets vroegen wat in de krant stond en dus eigenlijk al voorspeld was. Je moest dus niet waar of waar sturen als je dacht dat ze het zou weten of niet.
    Vandaag had ik al drie verzoeken voor liedjes gestuurd en had er dus weinig vertrouwen in dat ik dit keer wel wat zou winnen of in de uitzending zou komen, toch had ik een smsje gestuurd met niet waar. Een paar seconden later werd ik gebeld door 'anoniem' die ik heel casual opnam aangezien ik dacht dat het een vriendin zou zijn tot ik de mannenstem hoorde en automatisch vroeg; ''wie ben jij?'' Met antwoord; ''Wie ben jij?'' Tot ik hoorde dat hij van de radio was en ik eigenlijk een beetje in shock was dat ik überhaupt iets had gewonnen :') Toen ik in de uitzending kwam moest ik een paar vragen beantwoorden en uiteindelijk kreeg ik allemaal bellen en toeters te horen en daarna had ik nog een kort gesprekje met hem over mijn gegevens en of hij mijn verzoek van een liedje toch wilde draaien.
    Ik wou dit toch even delen, niet dat het heel bijzonder was maar ik was er toch best blij mee :Y)

Everything is illuminated by the light of our past.

Wat gaaf!
    Gefeliciflapsteeert!

Wat heb je gewonnen? (:

[ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 23:24 ]

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

En wat heb je gewonnen, als ik vragen mag? (:

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Dankjewel! (:

Nickelback schreef:
    En wat heb je gewonnen, als ik vragen mag? (:

Een Veronica-prijzenpakket en een shirt :')

Everything is illuminated by the light of our past.

Naah, dat zijn de leuke dingen (: Radio Veronica is leuk.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Supergaaf!!!

Ik had een keer voor de grap een smsje naar Q-music gestuurd met "Het geld ligt onder..." en toen werd ik een minuut later twee keer gebeld door een anoniem nummer. Ik wist niet hoe snel ik ze weg moest vegen haha, in paniek had ik bijna opgenomen :') Maar het smsje werd wel voorgelezen op de radio met mijn naam erachter, like wtf ik had er geen afzender bij gezet, maar goed, en ze zeiden dat ze mij niet konden bereiken en dat ze het later nog eens zouden proberen. Toen had ik maar snel mn telefoon uitgezet, haha, oh god sindsdien heb ik nooit meer smsjes of tweets of whatever naar de radio gestuurd :')

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Haha, nice! Wat leuk dat je iets gewonnen hebt. Gefeliciteerd! :]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hhahaha, wat leuk!

-

Wat leuk! Haha.

"Ignite, my love. Ignite."

JaceLightwood schreef:
    Wat leuk! Haha.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Wat leuk!
    Mijn naam werd een keer gezegd op de radio (lang verhaal, kwam er op neer dat ik op hyves ergens op had gereageerd en dat lazen ze voor), maar toen zeiden ze Evil in plaats van Evi D:

Wat cool, hehe :Y)

wat was dit ookalweer

Leuk, gefeliciteerd! ^^

Ik wil een tuin vol egels

Wat leuk! Veel plezier met je overwinning ;3

26 - 02 - '16

Wat leuk! Haha.

Ik ben begin van de maand door Mattie & Wietze van Q-Music gebeld, die wilde weten hoe het concert van Ed Sheeran was geweest. Allemaal heel leuk, want het concert was ook geweldig, maar minder geweldig is het als je -je bed word uitgebeld.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Leuk!

Ik heb in 2012 door TV538 een skydive sessie gewonnen in Roosendaal. :Y)
    Barry Paf presenteerde dat dus met hem heb ik ook een gesprekje gehad. De top 20 kon je zeg maar presenteren waarbij je via skype een gesprekje hebt en je daarbij live in de uitzending was.
    En als je de nummer 1 van die week koos won je wat, dus ik had vet geluk. :Y)