Proud to present: de Observaties van een Muurbloem Q&A! Ik heb de negentig abo's behaald en hopelijk komt de mijlpaal van honderd abo's er ook heel erg snel aan, wat ik wil vieren met een Question & Answer!
Benieuwd op welke leeftijd Gabriel zijn eerste kus kreeg? Waarom Jess zo verliefd is of was op Gabe? Vraag je je af van welke tv-shows Apple houdt? Welke opleiding ze achter de rug hebben of wat hun lievelingskleuren zijn? Nieuwsgierig naar hun dagen samen op Riverside? Wil je een verhaal uit de oude doos horen? Of net de toekomst? Wat gaat Ryan studeren? Wat zijn Apple's geheime talenten? Hoe scoorden Jess en Gabriel op school? Gaat het wel goed met Charlie?
Of ben je nieuwsgierig naar mij en mijn hobby's, dromen, favoriete muziek of wat dan ook? Vraag je je af waar de inspiratie voor deze story vandaan kwam of wanneer ik 'm geschreven heb? Mijn favoriete boeken en films? Schrijftips? Stuur je vragen in en ik beantwoord ze (pinky promise) allemaal zodra ik de honderd abo's bereik!
Zo gaan we te werk: laat hieronder jouw vragen achter met vermelding van
~ je vragen of course.
~ naam van het personage waar je je vraag aan richt / aan mij.
Nieuwe abo's mogen zich hieronder ook melden, dan kan ik jullie uitbundig en van harte bedanken, want, God, dit betekent zoveel voor me. Honderd abo's is zo'n onwerkelijk idee.
I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell