• Ik heb al eens eerder een RPG geopend dat ging over mensen die meegenomen werden door iets wat onbeschrijfbaar is en een aantal maanden of jaren later terug kwamen op aarde met een speciale kracht. Dit verschild van healing tot onsterfelijk.

    Nu leek het mij leuk om opnieuw zo'n RPG te openen, alleen wil ik weten of mensen interesse hebben. Hieronder een kleine beschrijving:

    Al vanaf 1946 verdwijnen mensen plotseling. Niemand kan een spoor van de mensen vinden en niemand hoort jaren of maanden niets meer van ze.
    Januari 2020, Amerika wordt opgeschrikt door een groot voorwerp uit de ruimte dat richting de Aarde komt. Het heeft een hoge snelheid en iedereen denkt het ergste. Maar wanneer het voorwerp (een grote groenblauwe bol) boven een grote vlakte met een hoop kabaal uiteen spat staan er plots honderden, misschien duizenden mensen om zich heen te kijken. Het zijn de vermiste mensen die terug op aarde zijn. Ze worden in quarantaine gezet en familie wordt gezocht. Sommige hebben nog familie en van andere is geen familie te vinden of leven deze niet meer.
    Wanneer de mensen 'losgelaten' komen ze erachter dat ze allemaal een bepaalde soort kracht hebben. Hoe zullen ze hiermee omgaan en hoe reageren mensen hier op.


    Ik hoor het!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 13:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik wil wel meedoen

    Klinkt leuk hoor


    take me back to the basics and the simple life