Beste Potterheads op Quizlet, eindelijk is het zo ver: de eerste Harry Potterschool opent in België!
Momenteel noemt hij nog even OLVP, maar dat wordt binnenkort vast nog wel veranderd
Oké, misschien was ik niet helemaal eerlijk. Jammer genoeg wordt dit toch niet het officiële logo en wordt mijn school niet voltijds een Harry Potterschool.
Mijn klas is medeorganisator van de zogenaamde "Wetenschapsshow" die om de twee jaar wordt georganiseerd. Omdat we de verschrikkelijk coole mensen zijn die we nu eenmaal zijn, hebben we als thema Harry Potter gekozen.
Daar hoort dan natuurlijk ook een aangepast logo bij
We zijn van plan om de boel natuurlijk ook eens goed op stelten te zetten, dus we zullen misschien wel eens verkleed als tovenaars of heksen door de gangen lopen, of Harry Potter-themed afbeeldingen op de tvschermen die overal verspreid op de gangen hangen laten afspelen.
Hebben jullie toevallig nog ideeën over dingen die we kunnen doen om meer aandacht te vestigen op de show?
En, omdat ik nieuwsgierig ben: organiseren jullie scholen soms soortgelijke dingen?
“The heart is an arrow. It demands to aim true."