Ik ga weer random mijn hart hier storten op quizlet, omdat ik me vaak in mijn omgeving niet gehoord voel.
Nu zit het zo:
Mijn vriend heeft een pauze in onze relatie aangevraagd omdat hij de ruzies met mij niet langer meer aankan. Ik geef eerlijk toe dat ik de laatste tijd door al het schoolwerk, mijn familieproblemen en het '"niet weten wie mijn vrienden zijn" heel vaak kwaad werd of teleurgesteld reageerde.
Maar nu in deze gehele situatie word ik alleen gestoorder, op een negatieve manier dan.
Ik kan me op niets anders meer focussen dan hem, want hij is de enige die in mijn gedachten blijft zitten. Moest ik mijn gedachten nu kunnen verzetten door middel van school, zou ik afgeleid kunnen worden.
Het doet me pijn dat nu in deze gehele situatie ik gemixte signalen van hem krijg. Ik weet niet of hij werkelijk met mij terug wilt, of dat hij met ander meiden aan het flirten zou zijn.
Ik voel me gewoon ontzettend eenzaam zonder hem, want hij is de enige persoon waar ik mijn toekomst mee wil opbouwen.
Maar zoals iedereen zegt moet ik GEDULD hebben. En in deze context heb ik geen geduld omdat ik me gewoon slechter voel met de dag. Ik mis hem zo ontzettend hard, hij was mijn leven.
Sinds onze breuk anderhalve week geleden ben ik al 4 kg afgevallen gewoon omdat ik niet wil eten of drinken.
Ik voel me gewoon rottiger met de minuut omdat hij niet bij me is. En ik heb nu in deze tijd mijn vrienden wel wat teruggevonden, maar het is niet direct zo dat ze me altijd voor een 100% kunnen helpen of afleiden zodat ik volhoudt.
Iemand die me misschien wat tips kan geven om mijn dagen door te komen zonder dat ik de urgue heb om te huilen of naar hem te sturen zodat ik hem zijn vrijheid blijf geven?
xoxo
I hope karma slaps you in the face, before I do.