• Ik had me dit al eerder afgevraagd, maar ben er eigenlijk nooit over begonnen. Zou het mogelijk zijn om iets op de site te zetten waarbij je stories/hoofdstukken kan downloaden?
    Als ik bijvoorbeeld op vakantie ga, maar ik wil wel verder schrijven. Moet ik steeds m'n verhaal uitprinten. Als ik bijvoorbeeld aan het schrijven ben en ik heb iets nodig uit een vorig hoofdstuk, maar ik heb geen internet, dan kan ik niet verder schrijven tot ik weer internet heb.
    En het is natuurlijk altijd leuk om die hoofdstukken op te slaan zodat je ze altijd kan lezen, en niet alleen op Quizlet of in word.

    Er zijn bovendien zat vrienden van mij die dan een keer een kijkje willen nemen in mijn verhaal maar in de knoop raken omdat ze de site niet kennen. Als je ze dan kan downloaden, dan zou dat vet fijn zijn voor hen.

    Ligt eraan of iemand anders dit idee ook leuk vind, maar ik vroeg me het gewoon af.

    XXX


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Die opties is er eigenlijk alleen als je GM bent, omdat er dan de mogelijkheid is om back-ups te maken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Die opties is er eigenlijk alleen als je GM bent, omdat er dan de mogelijkheid is om back-ups te maken.


    ahh oke dat verklaard een hoop XD
    Nja als deze topic dan overbodig dan kan ie net zo goed verwijderd worden denk ik XD

    In ieder geval bednakt, dan weet ik dat ook weer!! :)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je kan je verhaal ook kopieren en opslaan in de notities van je telefoon


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Je kan je verhaal ook kopieren en opslaan in de notities van je telefoon


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Assassin schreef:
    Die opties is er eigenlijk alleen als je GM bent, omdat er dan de mogelijkheid is om back-ups te maken.


    Oh echt? Dat wist ik helemaal niet. *Gaat gelijk kijken* (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!