• Kerst staat alweer om de hoek (nou, niet echt, maar goed) dus het is weer eens tijd voor een nieuwe Band Aid 30. (;
    Sam Smith, Ed Sheeran, Rita Ora, Seal, One Direction, Ellie Goulding, Chris Martin (Coldplay) en meerdere geweldige stemmen hebben zich samengevoegd voor een van de bekendste Kerstliedjes ooit weer eens te vernieuwen. Natuurlijk blijft de boodschap mooi.

    Ook heb ik al gelezen dat Adele ze vriendelijk bedankt heeft, maar niet in had gestemd. En dat dat nu ook een drama aan het worden is. Wat een woede allemaal rondom deze tijd joh.

    En er is blijkbaar op Social Media veel geklaagd over het feit dat als deze celebs gewoon eens even geld zouden maken dat ze dan niet eens zo'n "kutlied" in hadden hoeven zingen. Het gaat er weer hard aan toe - maar dat is iedere keer dan weer hetzelfde gezeik. Ach, ze zullen ook weer eens creatief zijn op Social Media. Het is ook daadwerkelijk nooit goed hé.

          O ja, dit keer gaat het om Ebola - al konden we daar toch al niet langsaf.

    Ondans al dit gezeik heb ik wel weer van dit lied genoten. Wie zijn jouw favorieten die meedoen?

    Hier is de video.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 17:34 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Bonafonte schreef:
    Ik vond dit een leuk liedje, maar hoef dit niet te horen. Ik vond We Are The World en Everybody Hurts enkele jaren geleden voor Haïti een leuker project.


    We Are The World vond ik echt geweldig. c:


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    Ik vind het liedje wel leuk, maar ik snap het commentaar wel. Zij hebben bakken vol met geld en verwachten dan dat wij hun muziek gaan kopen en daarmee geld inzamelen, terwijl ze zelf veel meer kunnen geven dan enkel een liedje.


    Ja, dat is ook zeker zo. Ik wilde eigenlijk als argument geven dat ze zo mensen wel informeren. Maar als er nu nog iemand op de wereld bestaat die niets mee heeft gekregen over ebola, dan heeft die persoon daadwerkelijk onder een rots geleefd. Maak daar maar gewoon een grot van.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook zeker zo. Ik wilde eigenlijk als argument geven dat ze zo mensen wel informeren. Maar als er nu nog iemand op de wereld bestaat die niets mee heeft gekregen over ebola, dan heeft die persoon daadwerkelijk onder een rots geleefd. Maak daar maar gewoon een grot van.


    Haha, inderdaad. 8D Je kan er niet meer aan ontkomen, zeker niet met de social media van tegenwoordig.


    Your make-up is terrible

    Bonafonte schreef:
    Ik vond dit een leuk liedje, maar hoef dit niet te horen. Ik vond We Are The World en Everybody Hurts enkele jaren geleden voor Haïti een leuker project.


    Die waren vernieuwend. Dit is blijvend. Ik denk niet dat we die echt kunnen vergelijken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad. 8D Je kan er niet meer aan ontkomen, zeker niet met de social media van tegenwoordig.


    Nee inderdaad. Dus ja, je hebt wel gelijk. Ik ben het er ook wel mee eens, maar het is entertainment. Dus dat is weer de andere kant...


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik kreeg kippenvel van Seal tbh


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ampersand schreef:
    Ik kreeg kippenvel van Seal tbh


    Dat wel ja. Ik vond het wel grappig dat ze dan zo'n fragiel stemmetje als Ellie Goulding erachteraan besloten te gooien.


    I'm your little ray of pitch black.