• Ik maak een nieuwe story, genaamd Good vs. Evil (ik weet het, een stomme naam, als iemand wat beters weet, zeg het!).
    Dit is de inleiding:

    Het was een donkere nacht. Een figuur gehuld in witte sluier, danste in het maanlicht. Ze leek wel te zweven, en iedere plek waar ze de grond raakte, gloeide kort na. Ik wist toen ik haar zag dat ik iets speciaals had gezien. Wat ik niet wist, was dat het mijn spiegelbeeld was, en het begin van het lot dat mij te wachten stond...


    En om uit te leggen wat er nu écht gebeurd:
    De 12 jarige Lexy is sinds kort naar het mistige dorp Fog verhuisd. Als ze op een nacht wakker word ziet ze een meisje dansen. Het meisje heeft een lange sluier die haar ogen bedekt. Ze denkt eerst dat het een droom is, maar begint het meisje steeds vaker te zien. Het meisje verteld haar dat ze moet oppassen voor demonen, die iedereen zouden kunnen zijn. Verder weet ik het nog niet precies, maar een van de demonen komt aan de goede kant.


    Sweer: Mysterieus, gevaarlijk
    Plaatjes: Het liefste van een meisje met een sluier over haar ogen (Als het kan met donker haar), iemand die erop lijkt (meisje), figuren in donkere mantels en mist. Als je dat echt niet kan vinden iets wat erop lijkt. Lichtflitsen zijn misschien ook leuk
    Extra: Het is een Fantasy story, dus zo moet het er ook uitzien. De titel is Good vs. Evil, maar als je iets beters weet moet je dat doen.
    Verder vind ik het heel fijn als jullie het doen, want ik ben hier echt bagger in.

    Een lijst andere mogelijke namen:

    Oké, ik ik kies die van Biblio, die is gwn ontzettend mooi!

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 9:05 ]

    Welke naam past het best?


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Ik kan wat proberen, maar ik ben echt de allerslechtste fotoshopper ooit :X


    obsessive rage



    Dit is het, ik weet het, baby's doen het beter :$

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 7:42 ]


    obsessive rage

    Ik heb gestemd op The Veil of Night, en ik probeer later een cover te maken (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    Ik heb gestemd op The Veil of Night, en ik probeer later een cover te maken (:


    High5! Ik ook! (Y)


    obsessive rage

    Gestemd op The Veil of Night, vind ik de meest pakkende en interessante titel!
    Als ik thuis ben zal ik even kijken of ik wat kan knutselen, maar kan niks beloven ;)

    ik heb wat geprobeerd maar ik ben hier nogal slecht in xD


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    XxboobearxX schreef:
    ik heb wat geprobeerd maar ik ben hier nogal slecht in xD



    Ik ook xD


    obsessive rage

    Here you go!
    Hopelijk vind je het wat! Ik heb het even onder een spoiler gezet aangezien het anders de pagine langzaam doet laden, mist er meer foto's komen (in ieder geval doet hij dat bij mij).

    *Ik zie nu dat hij nog vrij klein is omdat Q vind dat het plaatje te groot is, weet helaas niet hoe het plaatje er uit komt te zien als je het gebruikt bij een verhaal (misschien weet iemand anders dat?).

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 17:14 ]

    TheWalkingFret schreef:
    Here you go!
    Hopelijk vind je het wat! Ik heb het even onder een spoiler gezet aangezien het anders de pagine langzaam doet laden, mist er meer foto's komen (in ieder geval doet hij dat bij mij).

    *Ik zie nu dat hij nog vrij klein is omdat Q vind dat het plaatje te groot is, weet helaas niet hoe het plaatje er uit komt te zien als je het gebruikt bij een verhaal (misschien weet iemand anders dat?).



    Die is mooi!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    DestinyMoon schreef:
    (...)

    Die is mooi!
    Dankje! Het is misschien niet heel goed te zien omdat het plaatje zo klein is, maar die vlekken onderin zijn mensen in kappen ;)

    Ik heb er ook eentje gemaakt:


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.


    HIj is klein


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.


    Is de groote nu goed?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Veravos schreef:


    Is de groote nu goed?

    Hij is wat klein, maar niet minder mooi!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Zoek je nog iets? (:


    I just caught the wave in your eyes