Dooddoenervo schreef:
Ik morgen Frans. Al zoveel gedaan voorbije weken en vooral weekenden dus vandaag alleen wat herhalen en oefeningen hermaken.(:
Is het gelukt? (:
Nickelback schreef:
Morgen Frans, feestje. Not. --'
Maar Latijn mondeling ging top, en wiskunde deel 1 ging stukken beter dan vorig jaar. Aardrijkskunde vandaag ging zoals bij elk examen, supergoed geleerd en over geen enkele vraag zeker. Uiteindelijk zijn mijn punten meestal wel goed, dus dat is oké. En Engels was fucked up. Maar dat was bij iedereen het gevoel dus ik ga niet klagen. ^^ Ik loop wel met enorme wallen rond en ik zou drie dagen kunnen slapen, maar voor de rest red ik het wel. :'D
En bij jou? (:
Super dat het over het algemeen goed zit. (: En oh, Frans, je redt het wel. ^^ Frans is een kutvak om te leren, maar tja. Succes, in elk geval!
Bij mij, tja. Duits was moeilijk, omdat die gast grammatica en woordenschat op 22 punten had gezet en leesvaardigheid op 21,5, dus tja. Dat was niet zo denderen, maar de rest van het examen ging wel. Fysica ging vrij vlot, behalve sommige vragen, dan en bio was een flop, maar tja, dat was te verwachten. ^^
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried