• oke er sit dus een meisje in mijn klas,Kristel. we zijn goede vriendinnen en ik vind der egt een sgat!
    maar het gaat dus niet zo goed met der...
    ze is dus egt fcking dun en ze drinkt en eet haast niks. ze eet maar 1 halve boterham op 1 dag(!) en ze snoept ook haast nooit en sport heel veel. ze is dus laatst thuis geweest omdat het niet zo goed met der ging en nu moet ze dus gedwongen eten anders krijgt ze mis. anorexia ...


    We can only learn to love by loving.

    dat is like, niet leuk >,< dat soort meisjes moeten echt op een zelfvertrouwings cursus!


    Life is hard and then we die

    Lieve sgat Daar kun ej niks aan doen mijn nicht heeft dat ook.
    Ze wil egt elke dag een kilo afvalle.
    En ik stel ej gerust;
    Anorexia kun je niet krijge. Dat ehb je ;)

    Als het gewoon zo blijft doorgaan moet je haar familie inlichtee over het probleem

    Lieve sgat Daar kun ej niks aan doen mijn nicht heeft dat ook.
    Ze wil egt elke dag een kilo afvalle.
    En ik stel ej gerust;
    Anorexia kun je niet krijge. Dat ehb je ;)

    Als het gewoon zo blijft doorgaan moet je haar familie inlichtee over het probleem


    haar ouders weten er al van.. en die dwingen haar om te eten enz. en ik en mijn vriendinnen douwen der haast vol met chocola en trakteren haar heel vaak enz, x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    haar ouders weten er al van.. en die dwingen haar om te eten enz. en ik en mijn vriendinnen douwen der haast vol met chocola en trakteren haar heel vaak enz, x3


    Okee ik moet toegegevee.
    ik eet ook niet veel minstens 1 boterham per dag.
    Meer niet
    niet dat ik dik ben maar ik wil gewoon niks
    en ja ik sport ook veel



    Anorexia kun je niet krijge. Dat ehb je ;)

    Anorexia is wel iets dat je kunt krijgen en niet perse hebt hoor, daar wordt je niet mee geboren ofzo


    Why don't you break my heart

    niet dat ik veel eet, ik snoep de hele dag,!! Nouja ik eet meer dan een halve boterham per dag, maar ik eet er nog de nodige repen chocola bij,.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    niet dat ik veel eet, ik snoep de hele dag,!! Nouja ik eet meer dan een halve boterham per dag, maar ik eet er nog de nodige repen chocola bij,.x'D

    ^_^

    weetje wat het enge is bij kristel..
    je kan haar botten voelen en dan gaat se da bij sichself in de botten prikke ne lachen o_o


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ^_^

    weetje wat het enge is bij kristel..
    je kan haar botten voelen en dan gaat se da bij sichself in de botten prikke ne lachen o_o

    Dat is raar,.. maar oke,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dat is raar,.. maar oke,


    idd o_o


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb like het tegenovergestelde. Ik hou van eten <3 En mijn lichaam is ook niet een van de dunsten. Maar daar ben ik trots op =]


    Life is hard and then we die

    Ik heb like het tegenovergestelde. Ik hou van eten <3 En mijn lichaam is ook niet een van de dunsten. Maar daar ben ik trots op =]


    n_n dun sijn is kut vindk xP kben niedik en nie dun vindk ik ben gewoon goed n_n vindk self ookal sijn sommige mensen het daar nie mee eens xP sgijt eraan.. ik vind 57 kg fzo voor 1.68 eigenlyk te weinig o_o is da so ? kga mijn BMI mr is berekene x3


    We can only learn to love by loving.

    Lief, ik vind fijn dat je haar probeerd te helpen. Als je maar jezelf de schuld geeft als het mis met d'r gaat ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Lief, ik vind fijn dat je haar probeerd te helpen. Als je maar jezelf de schuld geeft als het mis met d'r gaat ;]


    nee dan geefk jouw de sguld duh xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    nee dan geefk jouw de sguld duh xP

    Wat ben je toch weer lief tegen mij x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Wat ben je toch weer lief tegen mij x3


    weetk :D


    We can only learn to love by loving.