• Hey,

    ik ben opzoek om samen met iemand een verhaal te gaan schrijven. Liefst deze vragen hieronder beantwoorden.

    1. Wat voor verhaal wil je schrijven (genre)?
    2. Hoe oud ben je?
    3. Schrijf je het liefst in verleden of tegenwoordige tijd?
    4. Hoe vaak kan je schrijven?
    5. Ervaring ?

    Misschien helpt het als je zelf ook je lijstje invult (;


    It's never gonna happen, Guys.

    1. Wat voor verhaal wil je schrijven (genre)? Het liefst schrijf ik realistische verhalen over onbekende personen (jongeren). Zo heb ik in het verleden geschreven over scheidingen van ouders, verhuizingen, pesten & talentenjachten. Ik kan mezelf er niet toe zetten om mijn verhalen af te schrijven & hoop dat het helpt om samen met iemand te schrijven, zodat je elkaar kan inspireren en kan motiveren!
    2. Hoe oud ben je? 16 jaar oud.
    3. Schrijf je het liefst in verleden of tegenwoordige tijd? Ik schrijf het liefst in tegenwoordige tijd, omdat ik me daarin het beste kan inleven.
    4. Hoe vaak kan je schrijven? Waarschijnlijk 1x per week.
    5. Ervaring ? Ik heb vroeger al sinds mijn peutertijd heel veel verhalen bedacht / geschreven, maar de laatste paar maanden bijna niet meer, omdat ik inspiratieloos ben en het drukker heb dan vroeger.

    Ik hoop dat je nog steeds een co-writer zoekt, want het lijkt mij in elk geval heel leuk om samen te schrijven!
    Het is ook een uitdaging voor mij, aangezien ik nog nooit samen met iemand hebben geschreven, maar ga de uitdaging graag aan! ;)
    Het kan wel zijn dat ik bij meer mensen ga vragen of ik co-writer mag zijn & dat ik dit weer afzeg, als iemand anders eerder reageert.
    Wil namelijk maar met 1 verhaal tegelijk bezig zijn, dus hopelijk vind je dat niet erg!
    Zou je mij privé een bericht willen sturen, als je me aanneemt als co-writer?
    Dank je!

    Liefs,
    Anniek (xStayPositive)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3