Hai! Ik ga dit topic even bumpen omdat ik om 3 over 12 vannacht een nieuwe username mag kiezen. Ik heb enorme twijfels of ik een nieuwe username kies (ik heb nog geen idee wat, dus om een username te voorkomen waar ik spijt van ga krijgen en die iemand anders misschien liever had gewild, ga ik dat (voorlopig) niet doen), ik een oude terug neem (zie de 1e drie polls) of dat ik deze houd. Ik ben eigenlijk voor óf een oude of deze houden. Ik heb zo al nu, geloof ik, twee of drie keer Disnerd gehad, net als meerdere keren Pabiloso en Kidagakash. Ik wil sowieso niet Disnerd of Kidagakash terug en Pabiloso misschien.
Mijn username zijn (geweest):
Layton - Mulan - Symphonia - Forks - Blomkvist - Svenka - Sverige - Uppsala - Kidagakash - xEinstein - Plague - Sjolander - Zalachenko - Pabiloso - AvatarKyoshi - Bridgit - Filettino - Incantatem - VanGogh - Luftslottet - Disnerd - Flapper - Attraversare - HuIIabaIoo - Cinderelly - Yzma - Rebelle - Gusteau - Puzzlette - Funtom.
Je kan ze grotendeels onderverdelen:
// Professor Layton
- Layton
- Puzzlette
// Zelfbedachte woorden:
- Symphonia
- Pabiloso
// Zweden/Milennium-trilogie:
- Blomkvist
- Svenka [Een verkeerd geschreven woord dat eigenlijk "Svenska" had moeten zijn en dat "Zweeds" beteken. Toch vind ik 't geen mislukte username.]
- Sverige
- Uppsala
- Plague
- Sjolander
- Zalachenko
- Luftslottet
// Disney
- Mulan
- Kidagakash
- Disnerd
- HuIIabaIoo
- Cinderelly
- Yzma
- Rebelle
- Gusteau
// Overig:
- Forks [Twilight, plaats waar het allemaal grotendeels afspeelt]
- xEinstein [geïnspireerd op Albert Einstein en mijn slechtste username ooit]
- AvatarKyoshi [Avatar: The Last Airbender]
- Bridgit [geïnspireerd op zangeres Bridgit Mendler]
- Filettino [geïnspireerd op het boek "De prins van Filettino"]
- Incantatem [Harry Potter, spreuk: Priori Incantatem]
- VanGogh [geïnspireerd op schilder Vincent van Gogh]
- Flapper [zo werden de roaring ladies van de jaren '20 genoemd]
- Attraversare [geïnspireerd op de film "Eat, Pray, Love", waarin het woord ''attraversiamo'' mij enorm aansprak. Destijds kon je nog niet zulke lange usernames nemen, dus ik kook voor het infinitief: ''attraversare". Het betekent ''to cross over"]
- Funtom [Kuroshitsuji, bedrijf van Ciel Phantomhive]
Wat vinden jullie? c: Je kan desnoods ook stemmen via de polls, hoewel hier reageren het handigste is. Beide mag ook. c:
Waarom ik dit topic bump en geen nieuwe aanmaak:
Dit topic ging deels over mijn polls met usernames, dus ik vond het slimmer om dan dit topic te bumpen i.p.v. een nieuw topic aan te maken.
[ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 17:10 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife