En heel erg teleurgesteld, want mijn nummer 1 van mijn bucketlist gaat een dag van te voren niet Door
Misschien dat sommige het al voorbij hebben zien komen maar ik zou dus aankomende zaterdag (morgen) voor 2,5 maanden naar Zweden vertrekken naar lycksele om stage te lopen bij sleehonden IK had me hier zo op verheugd!!!
De reden dat het niet doorgaat is praktisch omdat bureau buitenland (elke student mag 1 keer Door een stichting op buitenlandse stage) het geld nog steeds niet overgemaakt heeft en wij dus 1 geen vliegticket kunnen kopen, de accomodatie niet kunnen betalen en daar komt ook nog eens bij dat we die mensen €95 uur p.p benzine geld moeten betalen omdat we in skelefftea zouden landen (200 km van lycksele)
en voorschieten wordt wel erg duur, als bureau buitenland niks van zich laat horen en 9 van de 10 keer niet op kantoor zit.
Het ergste is nog dat ik zondag een surprise party heb gekregen en zoveel leuke dingen!!!
Dus ik voel me vrij schuldig en zou het liefst alles terug betalen of geven.
Dus nu heb ik geen stage in het buitenland en ook niet in Nederland terwijl het mijn examen jaar dierenverzorging (apk) is. Dus nu hoop ik heel heel heel heel erg dat ik op school stage mag gaan lopen.
Alle rot dingen stapelen zich op..
Zucht... iemand leuk nieuws om mijn dag goed te beginnen
you never leave my mind, even when i have a million things to worry about