Heey Quizletters,
Volgende week zaterdag op zondag komt mijn vriend over. Zaterdag avond zal hij er pas zijn en dan gaan we uit eten, daarna gaan we bij mij thuis een film kijken. Echter zijn we beiden erg kieskeurig. Ik wil de ene film zien, hij niet. Hij wil de andere film zien, ik niet. Zo gaat het dus al een paar keer deze avond, en ik raak er een beetje geïrriteerd door. Eerlijk gezegd
Echter zijn er dus films die ik al heb aangegeven;
We're the Millers - Lijkt mijn vriend een rare film.
Brokeback mountain - Hij houd niet van cowboys en dan helemaal niet in combi met gayish smut ( hij heeft geen hekel aan gay films)
Hugo - Hebben we beiden gezien, hij kan het niet echt meer herinneren, maar ik wel helemaal en wil een film niet twee keer zien omdat ik me dan verveel en alles voor loop te zeggen
Nu hoop ik dus dat jullie mij een beetje kunnen helpen met films. Zolang het geen Horror of Thriller is (ik kan daar niet zo goed tegen) vind ik het goed. Dan stel ik het even voor aan mijn vriend en dan kunnen we kijken of het wat is (:
p.s Ik kijk via popcorntime, dus Nederlandse en Belgische films kunnen er niet op afgespeeld worden.
[ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 23:16 ]
Ich liebe dich 27.12.23