• Heey Quizletters,

    Volgende week zaterdag op zondag komt mijn vriend over. Zaterdag avond zal hij er pas zijn en dan gaan we uit eten, daarna gaan we bij mij thuis een film kijken. Echter zijn we beiden erg kieskeurig. Ik wil de ene film zien, hij niet. Hij wil de andere film zien, ik niet. Zo gaat het dus al een paar keer deze avond, en ik raak er een beetje geïrriteerd door. Eerlijk gezegd D:

    Echter zijn er dus films die ik al heb aangegeven;
    We're the Millers - Lijkt mijn vriend een rare film.
    Brokeback mountain - Hij houd niet van cowboys en dan helemaal niet in combi met gayish smut ( hij heeft geen hekel aan gay films)
    Hugo - Hebben we beiden gezien, hij kan het niet echt meer herinneren, maar ik wel helemaal en wil een film niet twee keer zien omdat ik me dan verveel en alles voor loop te zeggen

    Nu hoop ik dus dat jullie mij een beetje kunnen helpen met films. Zolang het geen Horror of Thriller is (ik kan daar niet zo goed tegen) vind ik het goed. Dan stel ik het even voor aan mijn vriend en dan kunnen we kijken of het wat is (:

    p.s Ik kijk via popcorntime, dus Nederlandse en Belgische films kunnen er niet op afgespeeld worden.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 23:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik zou zeggen flood is een aanrader, maar dat is een thriller.:/

    Hasta la vista, maar dat is een belgische film. Hij is wel goed.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oh, dat moet ik er even bij zetten, hahah. Ik kijk via popcorntime, dus Nederlandse en Belgische films kunnen er niet op afgespeeld worden.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 23:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Persoonlijk vond ik We're The Millers echt een tegenvaller.
          But, actiefilms zijn dus wel goed? Dan zal ik even kijken voor je zo of morgen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Persoonlijk vond ik We're The Millers echt een tegenvaller.
          But, actiefilms zijn dus wel goed? Dan zal ik even kijken voor je zo of morgen.


    Ja, actiefilms zijn goed (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Majikku schreef:
    (...)

    Ja, actiefilms zijn goed (:

    Okay. Ik ben zelf namelijk meer van de actie en niet echt van de komedie /romantische gedoe, dus daar kan ik je denk ik niet verder mee helpen. Ik heb er eigenlijk een eigen topic van gemaakt, dus het is wel makkelijk zo :x Maar dan heb je ten minste wel keuze, hehe.
    Bullet to the Head, Die Hard [alle], The Expandables [alle], Fast and the Furious [alle], R.I.P.D, Escape Plan, Red [alle], Hostage, 16 Blocks, The Italian Job, Blitz, Blade [alle], Speed [alle], Four Brothers, The A-Team, Bad Boys [alle], Wild, Wild West, Men In Black [alle], I, Robot, I am Legend, Get Carter, Unstoppable, Death Race [alle], The Mechanic, Parker, Transporter [alle], Safe, Taken [alle], Salt, Mission Impossible, Sin City, Drive Angry, Lethal Weapon, Terminator, Bourne serie, Three Musketeers, White House Down, Batman: Dark Knight Rises, Charlie's Angels, etc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Okay. Ik ben zelf namelijk meer van de actie en niet echt van de komedie /romantische gedoe, dus daar kan ik je denk ik niet verder mee helpen. Ik heb er eigenlijk een eigen topic van gemaakt, dus het is wel makkelijk zo :x Maar dan heb je ten minste wel keuze, hehe.
    Bullet to the Head, Die Hard [alle], The Expandables [alle], Fast and the Furious [alle], R.I.P.D, Escape Plan, Red [alle], Hostage, 16 Blocks, The Italian Job, Blitz, Blade [alle], Speed [alle], Four Brothers, The A-Team, Bad Boys [alle], Wild, Wild West, Men In Black [alle], I, Robot, I am Legend, Get Carter, Unstoppable, Death Race [alle], The Mechanic, Parker, Transporter [alle], Safe, Taken [alle], Salt, Mission Impossible, Sin City, Drive Angry, Lethal Weapon, Terminator, Bourne serie, Three Musketeers, White House Down, Batman: Dark Knight Rises, Charlie's Angels, etc.


    Dank je (:
    Ik ga dit lijstje morgen even voorschotelen ^-^

    R.I.P.D heb ik overigens gezien, een geweldige film moet ik zeggen :'D


    Ich liebe dich 27.12.23

    Als je een actiefilm wilt en Bourne nog niet hebt gezien, moet je die zeker eens bekijken. Die zijn echt heel goed! (The Bourne Identity is de eerste. ^^)


    Persoonlijk vind ik Salt en Mission Impossible 3 en 4 ook erg goed.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 0:22 ]


    help

    Nog een vraagje, Psychobat, zit er in een van die films zombies of zo? Want dan weet ik dat ik die over kan slaan :'D


    Ich liebe dich 27.12.23

    Johnny English (Reborn) :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    The black panthers? oude film :\


    eeehhhmmm, ik had zon film iets met france live for life, of love...idk...hele goede actie/trhiller!

    The Day After Tomorrow vond ik een hele mooie film.


    Not all those who wander are lost.

    Majikku schreef:
    Nog een vraagje, Psychobat, zit er in een van die films zombies of zo? Want dan weet ik dat ik die over kan slaan :'D

    Klopt, het is ook een geniale film! Haha. Alleen sommige stukjes zijn wel goor.

    En ja, nou ja, niet echt zombies. Blade [Is met vampieren en ik zie nu dat deze film ook in de horrorgenre staat. Hmm, misschien overslaan?], Men In Black [Heb je vast wel van gehoord, maar hier komen 'aliëns' in voor], I, Robot [Robots, like doh :')], I am Legend [Hier komen wel soort van beestachtige monsters in voor. Anders de trailer even bekijken.]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 9:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmmm... goeie.
    The notebook is erg mooi, maar ik denk niet dat je vriend daar erg blij van wordt. Persoonlijk heb ik laatst nog pompeii en the perks of being a wallflower gekeken, allebei echte aanraders, en als je wil lachen is diary of a whimpy kid ook wel leuk, al is dat wel een kinder film.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    We're The Millers vind ik echt een domme film, sorry. Red Dawn vind ik echt een goeie actiefilm. Voor de rest kan ik niet meteen op iets komen, want ik kijk vooral naar horror en thriller.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    We're The Millers vind ik echt een domme film, sorry. Red Dawn vind ik echt een goeie actiefilm. Voor de rest kan ik niet meteen op iets komen, want ik kijk vooral naar horror en thriller.

    Omg, ik keek vanmiddag naar 'Bad Neighbours' samen met m'n zusje (omdat zij die zo graag wou kijken) but in the end, all the movie was about sex, sex and dicks - nogal random, I know. Maar ik moest 't even zeggen toen ik je comment zag :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.