Ik raak geïrriteerd, dus post ik mijn irritaties eventjes in een topic.
Het is namelijk zo, dat ik nog wel eens ziek wil worden. En dit is voornamelijk wanneer er iets is dat ik zeer spannend of eng vind, of als ik ergens geen zin in heb. Dit heb ik al sinds jaaaaren, maar ik heb écht het gevoel dat het erger is geworden sinds dat hele rechtszaak gebeuren.
Wanneer ik mij dan niet goed voel, heb ik verschrikkelijke buikpijn, en ik ga wel tot 5 keer toe naar de wc, voordat ik naar dat ding ga dat ik moet doen. Whatever dat ding ook zijn moge. En als het afgelopen is, moet ik ook weer tig keer naar de wc, en dan komt alle spanning eruit.
Dusja, hier wordt je niet vrolijk van. Ik in ieder geval niet.
Nu is het zo dat ik het inmiddels eigenlijk ook niet meer begrijp. Het rechtszaak gebeuren is namelijk over (of naja, momenteel ligt de zaak stil ofseu, plus ikzelf wordt niet aangeklaagd bij deze 2e ronde met de leerplichtambtenaar, maar mijn ouders.) en ik heb er al vanaf het begin af aan vrede mee dat we geen contact meer hebben met mijn zus sinds inmiddels een jaar. Op dit ogenblik ben ik ook niet onzeker over mijn lichaam -hoewel dat vast binnenkort wel weer komt, lol-.
Maar goed, wat zijn de mogelijkheden waardoor ik dan wél ''ziek'' wordt? Autorijlessen. Maar ik moet zeggen dat ik dat niet meer snap.
Ik heb namelijk sinds kort autorijles bij een andere rijschool, en ik vind het gewoon eindelijk leuk! De instructeur is chill, ik zit zelfverzekerd achter het stuur, en de lessen zijn leerzaam én leuk.
En tóch ga ik tigduizend keer naar de badkamer voordat ik autorijles heb. Is dit niet vreselijk raar?
Op het moment maar ik me ook een beetje zorgen voor aankomend weekend. Dan is namelijk Nikki's halloweenfeestje, en daar ga ik naartoe. Nu moet ik zeggen dat mijn ouders wel ongelooflijk lief zijn, door voorgesteld te hebben eerst die dag naar mijn oom en tante in Den Helder te gaan. De rit naar Nikki zou anders een 3 uur durende treinrit zijn, en ik weet zeker dat ik dan zou gaan panikeren.
Ik haat treinreizen.
Nu ga ik dus vanuit Den Helder naar Nikki toe. En nu heb ik zoiets van ''Shit, welk station in Den Helder moet ik hebben? Mijn oom en tante wonen niet écht in Den Helder, maar in Julianadorp. Moet ik Den Helder station hebben dan, of Den Helder Zuid? Mama gokt Zuid, trouwens.
En eenmaal daar bij Nikki, gaat dat feest dan tot lang door? Stel nou dat ik de volgende dag niet op tijd wakker wordt? Ik ga namelijk vanuit het feestje door naar Weesp, waar een vriendin van me woont. Stel nou dat ik de trein mis, en dat ik daar te laat aan kom? Of dat ik in A'dam centraal de verkeerde trein instap? En dan de terugweg zondag van Weesp terug naar huis. Ik weet zeker dat het dan al heel donker zal zijn, zeker nu het al zo vroeg donker is. Wat nou dat ik te laat ben op het station in Zwolle en de trein voor mijn neus wegrijdt?
Kortom: Terwijl het feestje nog een paar dagen duurt, begin ik me nu al ziek te voelen. En ik snap nog steeds niet waarom ik me nog steeds niet goed voel wanneer ik rijles heb.
Ik weet dat het hoogstwaarschijnlijk allemaal tussen mijn oren zit. Maar ik kom er maar niet vanaf! :C
Hier, neem een kniepertje als bedankje. c:
[ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 21:04 ]
It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.