• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    wat was dit ookalweer

    Ha! Een 5,9! Godzijdank een voldoende voor Spaans! Nu Engels nog. ._. *draait duimen*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Doe is rustig, ik word helemaal gek van jullie.
    Mijn hoofd knalt nog uit elkaar, DOE IS RUSTIG, verd*mme.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 18:09 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Gefeliciteerd, je hebt net de prijs van 'vervelendste leraar' gewonnen. Ga vooral zo door en alle andere leraren zullen je dankbaar zijn omdat het onmogelijk is je van de troon te stoten :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leuk dat veel van die opdrachten enz. nu op internet staan, maar het is nou niet bepaald bevordelijk voor mn concentratie :C


    Stenenlikker


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo snel ik je zie wil ik je zoenen, zo snel ik je zie lachen wil ik je bespringen (cat)

    Elke keer weer die gedachte "misschien als ik hem zou zoenen, twijfelt hij niet meer over zijn gevoelens voor mij."

    Maar aan de andere kant weet ik ook dat ik het dan voorgoed voor mezelf kan verpesten en hij me juist verder weg duwt.

    Heeft iemand ervaring met jongens die niet weten of ze je echt leuk vinden?
    Het is namelijk stront irritant als hij zegt ik vind je echt heel lief maar.....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Zal ik nog snel langs de supermarkt gaan om te kijken of ze rode voedselkleur hebben voor een Captain America taart? Hmm. Keuzes. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ARGH D:

    Stomme mushrooms.. Alsjeblieft.. Iemand! Koop ze D:


    26 - 02 - '16

    Elmorria schreef:
    Zo snel ik je zie wil ik je zoenen, zo snel ik je zie lachen wil ik je bespringen (cat)

    Elke keer weer die gedachte "misschien als ik hem zou zoenen, twijfelt hij niet meer over zijn gevoelens voor mij."

    Maar aan de andere kant weet ik ook dat ik het dan voorgoed voor mezelf kan verpesten en hij me juist verder weg duwt.

    Heeft iemand ervaring met jongens die niet weten of ze je echt leuk vinden?
    Het is namelijk stront irritant als hij zegt ik vind je echt heel lief maar.....


    Dat is altijd nog beter dan "wauw jij bent echt heel erg leuk. Ik zoek niks vast, ligt niet aan jou maar blijf je slapen maandag?" (cat)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zojuist mijn eerste schermopname gedaan met sims 3 simcreator. Nu versnellen en dan kijken of ik hem kan uploaden op ons gamekanaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En de bitch is weer aanwezig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Liar liar, pants on fire.
    Was te verwachten, maar ik had tenminste wel gelijk over één ding.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 22:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is ook echt iets voor Robbie om 'Let It Go' te gaan zingen terwijl zijn vrouw ligt te bevallen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Are you fucking kidding me? Wat ongelofelijk doortrapt van je zeg, en laag. Dat je het even weet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, dat tentamen ging slecht.


    •