• new story, Neem aub een kijkje.

    Is it true love? • Harry Styles



    Ben ook erg benieuwd naar jullie verhalen, let me know x


    Er zullen veel mensen uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan Story of the year
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden
    Aantal hoofdstukken: 81
    Aantal woorden: 106762

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 20-10-2014







    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Afgelopen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Aah, zou je misschien alsjeblieft een kijkje willenemen nemen bij mijn Observaties van een Muurbloem? Dat zou echt heel erg veel voor me betekenen. ^.^

    upje


    Er zullen veel mensen uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.



    Mijak is een ver land met veel geheimen. Het heeft gesloten grenzen. Er komen nooit buitenstaanders binnen en geen enkele inwoner overschrijdt de grenzen. De mensen in het land leven naar de regels van hun god (in het Mijaaks Chalava genoemd), die seizoenen geleden heeft bepaald dat het land door zeven mannen in zeven verschillende steden moet worden geregeerd. Om deze mannen bij te staan, heeft de god zijn godsprekers in het leven geroepen om via hen met de bevolking te kunnen communiceren.

    + + +
    + + +


    Chesa is een trouwe volgeling van de god. Net als haar vader wil ze niets liever dan hem dienen en om dat te doen, moet ze een godspreker worden. Ze is bereid het pad van opoffering, afzondering en kastijding te volgen op het moment dat de god haar dat opdraagt. Wat ze echter niet beseft, is dat hij een plan voor haar heeft. Ze zal de stad waar ze opgegroeid is moeten verlaten en het gevaarlijke woestijnland doorkruisen om zich als ware godspreker te vestigen in het verre Et-Nogolor. Ze heeft geen idee wat haar te wachten staat en kan alleen maar bidden tot de god of hij haar zal bijstaan.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 21:09 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    http://www.quizlet.nl/stories/136771/untold-secrets--hogwarts/

    Het is een verhaal over Samantha, de dochter van Snape. Alleen ze weet het nog niet en nu heeft ze een hele weg om te gaan voordat ze het accepteerd..


    There is no normality in life. - HBC

    Op dit moment ben ik met 2 bezig waar ik erg trots op ben. Beide hebben de finale gehaald in een wedstrijd hier op Q, en 1 zelfs gewonnen in de top 5. Nooit verwacht natuurlijk omdat Marvel verhalen hier niet super populair zijn, wat me nog steeds verbaasd want er staan hier echt goeie tussen!

    Genoeg gekletst XD

    The Arrow of the Silver Dragon (deel 1 van 2 deelige reeks)

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah





    She Wolf
    She Wolf ~ Marvel

    She Wolf ~ Marvel






    My life has never been easy.
    I've seen wrong. I've done wrong and I've felt wrong.
    I've been through things that scarred me for life.
    And nightmares for every night.
    But now that I'm on the right side.
    The side of dreams and hope.
    I give life another chance.











    Started at 10 August 2014.
    o Written in Dutch, spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Marvel gerelateerd
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah



    PS: ik heb ook nog een 1D verhaal van 4 jaar geleden, als je geïnteresseerd bent. Ik kan alleen niet zeggen of die er nog zo uitziet als toen. Ik gebruik veel plaatjes erbij, en het kan dus zijn dat sommige het niet helemaal niet meer doen.. Maar goed, neem een kijkje als je zin hebt!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Sold By My Best Friend
    _____________________________________________________________________________





    Ik keek naar de brief in mijn handen terwijl de tranen over mijn wangen stroomden. Waarom had hij dit gedaan. Het was mijn vriend, mijn beste vriend !
    Hij wist altijd als eerste mijn geheimen, nog nooit had ik hem bedrogen.

    'Hierbij vragen wij uw om uw akkoord te bevestigen door uw handtekening hieronder te plaatsen.'

    'Welk akkoord bedoel je ?', vroeg ik stil aan Jason.

    'Het akkoord om je lichaam vrijwillig aan ons weg te geven. Voor altijd !', zei hij met een grijns op zijn gezicht.
    Ik keek weer naar de brief, iemand had er inderdaad een handtekening opgezet. Maar mijn ogen werden groter ogen, ik merkte dat deze handtekening me bekend voorkwam... Het was de mijne !



    • Geschreven door Dancal
    • Kan 16+ bevatten
    • Nederlands gesproken en geschreven
    • Begin: 28/10/2014
    • Einde: ?
    • Neem een abo, ik waarschuw niet.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 18:23 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”