• Hoi,

    ik moet voor mijn opleiding een kort verhaal schrijven van ongeveer 450 woorden. Normaal zou dit niet zo'n probleem zijn, maar ze hebben me al de eerste zin en de laatste zin van het verhaal gegeven en ik kan er echt niks mee bedenken. Ik ben al meerdere verhalen begonnen en halverwege gestopt omdat ik niet wist hoe ik die laatste zin een beetje met het verhaal kon laten kloppen. Heeft één van jullie misschien een idee?

    Ik kon kiezen uit 2 opties.
    1. Eerste zin: I must have died at least five times.
    Laatste zin: But nothing beats real butter.

    2. Eerste zin: "Do you do that often?" she asked with curiosity.
    Laatste zin: Gently the snowflakes descended on the empty house.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Die tweede vind ik makkelijker dan de eerste. Die eerste vind ik wel bedacht, hoewel het inderdaad moeilijk is om er een verhaal bij te bedenken.

    Bij de tweede kan je het meisje aan een meisje of jongen de zin laten vragen. Dat vraagt ze omdat ze heeft gezien dat zij/hij een dier heeft gedood en vraagt zich dus af of zij/hij dat vaker doet. Het meisje heeft zich echter vergist want degene aan wie ze het heeft gevraagd, heeft iemand vermoord en geen dier. Degene vermoord haar uiteindelijk en daarna zichzelf. De politie vind de lijken en haalt ze daar weg. Op het einde valt er sneeuw naar beneden op het huis waar het meisje vermoord en de moordenares/moordenaar zichzelf heeft vermoord.

    Of degene aan wie het meisje het vraagt, vermoord het meisje en laat haar achter. De politie vind haar lijk en terwijl ze haar lijk mee nemen naar buiten, begint het zachtjes te sneeuwen waardoor het huis waar ze lag, bedekt wordt met sneeuw.


    Physics is awesome

    Whow diepe gedachtes en homocides enzo XD


    De eerste doet me denken aan een gevechtssituatie.. Of iemand die heel veel heeft moeten doorstaan.
    Er komt dan zeg maar een levens verhaal uit. Je kan zelfs de laatste zin nog terug halen hier in:

    "Like I said before.. I must have died five times. But nothing nothing beats real butter."
    of: But a wise man/women once told me that nothing beats real butter."

    Laat je fantasy lekker op de loop gaan, verzin de ergste situatie een persoon kan meemaken in zijn leven.
    Gepest, depressed, gedumpt worden, bedrogen worden, verzin wat.
    Als je zoiets bedenkt, is het dus niet écht sterven, maar men zegt dat je welzeker kan sterven van een gebroken hart.
    Dan is er een of ander spiertje wat het opgeeft ofzo.

    Hoop dat dit ook een beetje werkt


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.