Jinxx schreef:
(...)
Dankjewel! ^^. Als eerst had ik gewoon bleek van Directions besteld omdat ik altijd mijn verf van Directions heb, maar dat mislukte helaas en toen bleef de helft van mijn haar donker. Een dag erna ben ik naar de kappersgroothandel gegaan die bij ons in het dorp zit om advies te vragen. Ze gaf me waterstofperoxide 6% mee, en dat poeder waar ik de naam van ben vergeten <.>, omdat minder procent niet echt verder zou pakken. Toen werd mijn haar echt wit/blond/groen (groen omdat ik nog blauwe verf erin had zitten).
Ik gebruik verf van Directions, kan je gewoon op attitudeholland.nl bestellen, maar meestal kan je het ook gewoon bij zo'n kappersgroothandel of een alternatieve kapper halen c:
Oeh, ok, thanks. ;O Ik ga eens even bij dat merk kijken. Ik heb nu namelijk Crazy Color of iets dergelijks gehad (ook besteld bij Attitude) en de eerste keer pakte dat helemaal niet (paars was dat, ik had het niet gebleekt) en de tweede keer pakte het wel min of meer, ook al had ik het opnieuw niet gebleekt (blauw, al werd dat groen, wel een awesome groen tho ><), maar het bleef letterlijk twee wasbeurten zitten, daarna was het volledig weg.
[ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 19:36 ]
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)